tata

despre tata as putea vorbi ore-n sir si sunt sigura ca tot as uita sa spun ceva despre el.e un om complex si fantastic ,din genul celora pe cale de disparitie azi.
tata are coloana vertebrala atat de dreapta,incat si barba-i e orientata spre cer.un om de-un caracter formidabil,cu fundatii sapate adanc de toate principiile si valorile,pe care ni le-a transmis mie si fratelui meu.valori pe care le respect si aplic,chiar daca,vremurile in care traiesc azi,nu se mai ghideaza dupa ele.
tata pare-un om dur si putini sunt cei ce-i cunosc sufletul bun pe care-l are.e un luptator,un invingator,un om ce nu se lasa calcat in picioare si niciun zid nu-l poate pune la pamant.
e un copil ce traieste vremuri despre care altadata citea doar in revistele SF si-adora sa desfaca toate "jucarioarele" pe care tehnologia i le serveste,sa analizeze si studieze componentele si-apoi sa le reorganizeze dupa bunul lui plac.pe vremea cand scoala de soferi nu-i manca tot timpul liber,se intampla adesea sa inventeze tot felul de jucarioare mecanice,de care era mereu mandru si care mie mi se pareau geniale.
tata nu e omul cu o singura meserie,pentru ca e multitalentat.e electrician,tamplar,instructor auto,secretar,filozof,psiholog,sot si tata,iar pentru ultimele doua meserii nu pot decat sa-l iubesc si mai mult si ii multumesc ca,de 30 de ani e stalpul de rezistenta al familiei.ca o iubeste si pretuieste pe mama,ca o respecta si nu uita niciodata sa o surprinda cu gesturi pline de dragoste.
ii multumesc pentru ca nu a cunoscut niciodata sensul cuvantului "bataie" ,dar a cunoscut in schimb,sensul discutiilor moralizatoare,pe care si eu si fratemeu le-am fi schimbat ,in copilaria si adolescenta noastra,oricand cu o palma.ii multumesc pentru ca m-a invatat primele lucruri despre univers si mi-a dat nastere marii mele pasiuni pentru Luna.ii multumesc ca m-a suportat cand ma invata sa conduc,ii multumesc pentru libertatea pe care mi-a oferit-o,pentru ca inca ma lasa sa ma izbesc cu capul de pereti si-apoi asteapta sa ma intorc,cu coada intre picioare,la sfatul lui.ii multumesc ca m-a crescut pe ritmuri de rock si rave si ca azi inca ma mai pune la teste muzicale.
ii multumesc pentru tot ce face,pentru ca exista,pentru ca e omul care e.

La multi ani ,tata!