can you read my mind?

m-am intors in oras,unde e chiar nespus de bine.
am ramas socata de cat de mult mi-am dorit sa vin acasa.am avut si motive speciale,e adevarat.
pana la urma s-a dovedit,ca plecarea mea nu a fost chiar atat de buna,pentu planul meu-sentimentalo-sadomasochist.nu e stres,rezolv eu.
vorba aia ..."once you go SUZ,you never go back".

m-am simtit excelent la mare.pe de o parte am avut parte de pauza mult tanjita.am avut langa mine,cel putin in prima saptamana,cei mai faini oameni...desi lipseau o mare parte.drumul cu trenul a fost pana la urma fantastic,exagerat de lung,dar fantastic.ne-am distrat.am ras si nu in ultimul rand,nea-m ingramadit toti, pe la 2 noaptea,pe paturile de sus,lasand restul compartimentului gol.




festurile..
la THE MISSION : DANCE WEEKEND a fost dincolo de realitate.la Trentemoller eram in extaz,am avut vreo 14 orgasme simultane.muzica a fost absolut superba,atmosfera la fel.
am ramas impresionata de cat de frumos poate fi tobosarul formatiei live,a lui tMoller.
la Fatboy Slim..nu am cuvinte,am fost in cu totul si cu totu alte lumi,am savurat fiecare ritm la maxim,am dansat int-un spatiu mai mic de 30cm patrati.atat de multa lume...incredibil!
Liberty Parade a fost un vis.lasand deoparte efectele vizuale incredibil de prost realizate,muzica a fost excelenta.am trecut la un moment dat pe pilot automat,pentru ca nu mai puteam altfel.
lasand festivalurile deoparte,in ultima mea seara la mare,m-am dus cu Geo(tipul la care am stat),fratemeu si prietena,in Vama Veche.nu mi-era deloc trecut pe lista.pur si simplu s-a intamplat.nici nu vroiam sa vad vama,penru ca credeam ca nu o sa-mi faca bine...
de fapt...mi-a facut nespus de mult bine,am facut baie la miezul noptii toti,complet dezbracati.m-am lasta dusa de valuri,pe autostrada luminii lunii,m-am uitat la stele dupa care am dansat pana tarziu in noapte,cand nu mai faceam diferenta dintre real si imaginar,dupa care am plecat.pe buna.spre..spre casa...
in sibiu ,la prima oprire,am simtit ca sunt acasa.
in cluj,la a doua oprire am simtit ca-mi trepideaza inima de bucurie.
in baia mare,am tipat.
am condus din sibiu pana in spatele blocului.gpsul striga dupa mine "ati depasit limita de viteza".yeah baby,120km/h si sangele fierband in curbe periculoase.

mi-a fost dor de dealuri si munti,de aerul de aici si mai ales de accentul dulce,ardelenesc.
dorul mi-a fost inlocuit cu nerabdare.vine septembrie.vine MORC...aaa pardon.MORF.


MARAMURES OFF ROAD FEST,baby...all the bay.
SUZUKI POWER!


1 comments:

Sunaina spunea...

i can read your mind, avem minti siameze.stiu ca te iubesc asa cum ma iubesti si tu. iar MORFul o sa ruleze la greu...intre timp,o tinem tot intr-o telenovela de-a lui Cristi.