si a fost o zi de marti. (oribila)

You're being infected
It's just like the cold
A kiss on your lips
Now you're taking control

de dimineata am simtit ca ceva nu e bine.ultima mea zi in baia mare.doua saptamani la mare,la soare,prin nisip.si totusi inima mea a avut azi un puls neregulat,stupid.
pana azi am sperat sa mai am un motiv sa raman.un motiv ,cat o fi el de mic.degeaba.azi am primit exact motivul bun ca sa plec.trebuie sa plec,acum chiar vreau sa plec,pentru ca daca as ramane probabil as face un atac cerebral serios si usor usor m-as duce dracului.
m-am izbit azi de aceeasi intrebare,aceeasi intrebare nenorocita si ucigatoare.
"de ce barbatii iubesc sa fie calcati in picioare?"
cred ca pe undeva am si o parte din raspuns.e un fel de masochism,inauntrul sufletului ramas copil.vezi tu,barbaii sunt vesnici copii,doar marimea jucariilor se schimba.de la masinute cu telecomanda,trec la masini adevarate.razboiul pentru fiintele de sex opus tot ramane.
un fel de misoginism de tip masochist.
am sa urasc cum urasc dintotdeauna persoanele care se lase calcate in picioare.care dau inapoi si se intorc la greselile trecutului,fie si pentru razbunare.
am fost si eu o persoana de genul asta.probabil de aceea vreau acum atat de mult sa ma schimb.
am dat atat de mult inapoi si m-am intors la vesnicul "se va rezolva in timp totul".
ei bine ,nu.timpul nu ne salveaza,ne ucide.
m-a ucis in seara asta,cand am pierdut (cred ca) ulima batalie cu el.
plec la mare ca sa ma refac emotional.sufleteste.ca sa-mi revin si sa slabesc vreo 10 kg.
vreau sa ma intorc o noua persoana.am timp exact doua saptamani sa-mi pun la punct doua planuri de viitor.pentru ca acum,chiar trebuie.pentru ca mi-am deschis ochii si mi-am dat seama ca din cauza datului inapoi,am pierdut mult prea multe sanse.
si chiar daca dintr-un punct de vedere e tarziu sa mai actionez cum trebuie,stiu ca trebuie sa fac.
si totusi,niciodata nu e prea tarziu...