(deja) e ultima zi?

am hotarat azi totusi sa plec la mare.am fost totusi convinsa ca e un prilej bun sa ma relaxez si sa ma destind,sa uit putin de (pseudo) problemele de care se pare ca ma tot izbesc in ultima vreme.
(cred ca) am inceput o viata noua,dar nu asa din senin.n-am avut nicio intentie,dar simt cum treptat ,pana la un punct toate au dus la acest nou inceput.la un moment dat s-a sters totul cu buretele,conturul a revenit la 0 si uite ca e mai bine asa.
nu pot mint.inca ma mai gandesc la trecut,la tot ce am trait pana mai de curand.
7 iulie.stii ce e pe 7 iunie?thegreenmaid day.acum vreo 4 ani am luat nastere a 2-a oara.
2008,luna iulie,ziua 7.am luat nastere a 3-a oara,vreau sa fie si ultima.
m-am maturizat,e ciudat,pentru ca ma simt mai copil ca niciodata.ma simt dusa de val pe alte lumi,de fiecare data cand..ma gandesc...la ce...la ...
am asa de multe planuri acum,dar nici unul nu e concretizat sau bine structurat.
si cum azi m-am hotarat sa ma duc la mare,stiu ca in urmatoarele 2 saptamani imi voi goli sufletul si mintea de orice e rau,de orice a durut odata,de forfota orasului mizerabil de mic in care locuiesc.stiu ca,las aici tot ce-i bun pe mana adinei,pentru ca ea are un rol important.
e destinul,ceva ne planuieste.nu degeaba ea nu poate veni cu noi.
e destinul,sigur e destinul.si probabil acum destinul sta in mainile ei.
e ciudat.
e ciudat.
e ciudat.
e ciudat dar bine!
m-am calmat.ma duc la mare.maine-mi fac bagajul,maine incerc sa dorm,maine nu ma gandesc la ieri,pentru ca ieri-ul va fi demult trecut.miercuri plec si gata.incepe perioada neutra,in care frica si emotia vor fi mult mai accentuate.incepe perioada costului suplimentar de 20 de dolari,pentr ca adina se a afla la raport.ma duc la mare.ma duc la mare!

e 8 iulie deja.


e..si ce?