why does it feel so good?


It's about you and the sun
A morning run
The story of my maker
What I have and what I ache for

se face ca azi a fost 3.o zi care,de altfel,altadata ar fi insemnat mult ghinion pentru mine.
dupa cum am mai zis,cifra *3* pare magica in ultima vreme.se intampla numai lucruri bune.
soarele de dimineata m-a ajutat la munca de secretariat pe care tata mi-a lasat-o,muzica din difuzoare m-a tinut pe taramul celalalt,iar sucul de portocale,caisele si pepenele galben m-au tot hranit o perioada.intr-un final am decis sa iau o pauza si pauza si asa a si ramas.
am facut de mancare pentru ai mei,am facut cafea mamei,am asezat masa,mi-am salutat familia si "viitoarea cumnata" si am reluat firul povestii din cartea pe care o citesc.am adormit pe aceeasi muzica pe care tot adorm de cateva zile/seri : Underworld : Everything Everything [NUXX-Visuals Edition].imi place ce-i drept sa ma trezesc pe vizualele Underworld.sunt nu numai psihedelice,sunt dincolo de psihedelicism.un drog chiar si atunci cand nu ai nimic in sistem.
mmm,cand m-am trezit am simtit ca pulsul imi creste.am primit un accept la ceva ce astepam de mult si apoi intr-un timp scurt am hotarat ca e totusi vremea sa ies.am last dosarele deoparte,ziua mea de lucru se incheiase,totusi, demult.
cu adina e mereu superb sa iesi in oras.e ca si cum ai avea un soare pe cer si unul in mana,de mana ,langa tine.cu raluca te simti slow.cu ele doua impreuna ai o zi perfecta de vara : summer lazyness.
pana pe la 12 au urmat o serie perfecta de artificii,din toate punctele de vedere.intalniri cu vechi prieteni,cu vechi dusmani,cu oameni dragi,cu oameni prea plini de ei si cu oameni care nu vor sa lase trecutul acolo unde ii e locul.
hei hei,a mai trecut o zi superba.
intr-o saptamana,pe vremea asta ar trebui sa fiu la mare,pe o terasa cu raluca & co.
am un playlist cu muzica de la roll,numai buna de drum si soare;de nisip si bautura;de alergat pe plaja,noaptea;de luna si de stele;de dansuri cu talpile goale si bronz auriu pe piele.
ah,nu...nu e singura data cand mergem la mare vara asta.
dupa ce-mi vine Samuraiul,ii facem plinul si mai fugim un weekend.
sper sa luam atunci si alti mermbrii...tot cu Samuraie.

1 comments:

dwnb-anda spunea...

i enjoyed reading your posts,really nice!...deci te adaug la blogroll :D