incredibil dar adevarat.



cred ca bipolaritatea mea nu o sa dispara niciodata,in ciuda momentelor de liniste cand pot sa jur ca totul e ok.

uite,mai am doua zile pana cand plec la mare.doua futute de zile si simt ca innebunesc.inainte dadeam orice sa plec,singura,doar cu prieteni,la malul marii.sa ma trezesc dimineata si sa stiu ca in fata mea se intand mii de metri de apa albasta,ca cerul se uneste cu ea,ca nisipul fin imi usuca talpile si sarea,parul...era visul meu seara de seara dinaintea fiecarei plecari.
2 zile si nu mai vreau sa plec nicaieri.2 persoane din cauza carora nu vreau sa plec.
azi am recunoscut in fata uneia din ele,si anume adina,adevarul esential despre cealalta.
ideea de baza o stia si ea ,o stiam si eu dar nu vroiam sa recunosc.starea emotiva,ganduri in doua schimburi (ba pozitive,ba negative),agitatie constanta,dorinta continua si tot maia accentuata ca ,printr-o minune sa zaresc la orizont masina.
acum sunt mai mult decat nervoasa,sunt fustrata pentru ca,din cauza unor greseli pe care tot eu le-am facut, am pierdut mult prea mult.

vreau sa dau timpul inapoi si sa ma intorc in weekendul 23-25 mai,in Bucovina.vreau sa fie 25 dimineata,la 9 si eu sa nu ma ridic din pat,ca sa fug dupa trenul de cluj,in cautarea unor sperante stupide si banale,in urma unor planuri bazate doar pe sex.imi doresc sa fie 25 mai si sa raman la ulima competitie, la premiere,sa privesc trupul si masina verde.

vreau sa fie seara de inceput de iunie cand n-am stiu ce sa zic,pentru ca-mi era frica sa pasesc pe un drum nou,pe-un drum bun.sa fie dimineata de dupa,cand cu gandul la alte lucruri am apucat doar sa-i zis buna dimineata,fara sa-i privesc ochii,desi ochii nostrii cautau raspunsuri.imi doresc sa fie acea dimineata ca sa ascultam impreuna Tracy Chapman.

vreau sa dau timpul inapoi ca sa sterg toate greselile,ca sa nu pierd timp intr-un mod atat de inutil.ca sa pot zice "ajunge!" unor toxoplasme. ca sa nu fac greseli...

ascult Give me one reason.

ascult si inteleg versurile,inteleg starea,inteleg totul si-mi insel sufletul cautand motivul sa raman acasa.il stiu prea bine..e frica sa nu se intample ceva cumplit cat sunt plecata.in 2 sapamani se pot intampla multe si-mi pot pierde orice urma de speranta.

si nu,nu eu voi schimba totul.timpul si spatiul si animalele vertebrate cu suflet gol,incapabil sa inteleaga adevarul.trupuri de-o noapte.trup de care eu nu sunt,de care n-am fost niciodata si niciodata nu voi fi.