sudden explosion.



I am the storm,
I am the wonder
And the flashlights,
Nigthmares
And sudden explosions

m-am trezit mai greu ca niciodata.capul greu,corpul greu,sufletul absent,planuri multe si vise tulburatoare lasate-n perna.am aprins o tigara,desi mi-am zis sa nu mai fumez,macar in casa.
am stat pe balcon si toata caldura soarelui m-a amortit mai tare,ca intr-o stare ciudata de hipnoza si betie,ca intr-o stare in care in vene ti-a ramas acul si-n sange textura drogului,ca intr-o stare ciudata de high,de bine rau.
am fugit sa beau un pahar de suc de ananas,mi-am faut o cafea,mi-am mai aprins o tigara [god damn it!],ca apoi sa-mi fac curaj pentru vizita de la 4 jumate,la dentist.
acolo,eram pe puntul de a ma ridica din scaun,dar bunele mele maniere au castigat lupta asta.
am stat cuminte in timp ce lidocaina isi facea efectul,am ras,am glumit si dupa aceea stomat-oloaga mea cauta motiv penru care dintii mei sunt asa de praf.


-stres?insomnie?alimentatie necorespunzatoare?
-oh da!asta e!


de fapt,mi-era cumva sa-i spun tipei ca in ultimele 6 luni am bagat in mine mai mult de 20 de cutii de regenon,duble.un calcul in capul meu avea un rezulat tulburator:60*20=1200 de pastile,mici si rosii.


in scaun,in timp ce lumina aceea ucigatoare imi orbea ochii,incercam sa-mi gasesc starea aceea de bine pe care o aveam dupa amfetamina.in zadar.vedeam doar wallpaperul meu cu trainspotting de pe desktop.ocazional ma vedeam din exerior,intr-o mie de parti,ca si intr-o poza cu timp de expunere mare,in care capul se misca de 100 de ori.
s-a dus si prima zi de dentist.primul tratament.primul pas,cel mai greu.


dupa intoarcerea de la mare,o sa ma chinuie mama in fiecare zi.da da,ea,pentru ca doar ea are puterea sa ma duca la dentist.mi-e frica de scaun,de ace,de lumina,de zgomot si miros cum nu mi-e frica de nimic.
si totusi , cu mana mea mi-am facut toate problemele , toate cariile,toate sparturile, durerile, placerile.trebuie sa rezist si sa ma gandesc ca e un episod care odata o sa se termina.


plec la mare in 6 zile.tot mi-e frica.
tot se va intampla ceva inainte sa plec,in timp ce voi fi plecata sau dupa ce voi reveni.
tot mi-e frica.astept un motiv al dracului de bun sa nu plec.