sentimentul ireal al ratiunii.

mi-am lipit unghia cu banda adeziva ca sa nu o rup.dar nu asta e ideea de baza.
ideea e ca sunt la a 6-a tigara in ultimele doua ore.un litru de suc de portocale,acelasi soare dupa nori si gandurile mele o iau razna,in timp ce sufletul meu zboara sus de tot si apoi brusc se izbeste de toti peretii,ia foc,se transforma-n cenusa si apoi pica brutal pe pamant.
hello,bun venit in marea mea dilema.
plec cu privirea departe si-mi amintesc cate am facut in ultimle 6 luni.imi amintesc cat de accentuata era durerea la un moment dat,dar cum treptat s-a ridicat si a plecat,fiinda inlocuita de frica si instabilitate.
ma gandesc in cate locuri am fost si cati oameni am cunoscut si cum,totusi,inca mi-e frica de majoritatea sufletelor care bantuie pe langa mine,in viata de zi cu zi.
imi amintesc de party-ul de la Noisia,cum am dansat 7 ore din 9 incontinuu.cum imi venea sa mor de fericire a doua zi,cand pana la urma tot la mine s-a ajuns.
cum am fost de fericita la Dillinja,chiar daca stiam ca nu are rost sa mai pun suflet.cum tot Midi-ul era plin de oameni si oamenii erau prinsi in muzica si-n efectele vizuale.
imi amintesc cat de frumos a fost la BORC,drumul pana acolo,chiar si cu toti tiganii care ne-au asaltat.cum am tipat de fericire la hotel,cum am asteptat a 2-a zi sa vina baietii si le-am facut postere..cum a fost un party superb si acolo,in a 2-a noapte.
apoi la Delahoya cum am dansat incontinuu doua ore si nu-mi mai simteam picioarele,cum ne-am intors in camera si am privit rasaritul,fiecare cu gandurile lui.
cum am petrecut doua saptamani la adina,cu nelipsita sticla de vin.
cat de bine ne-am distrat la party.cum a fost primul party din baia mare la care m-am simtit bine.cat de praf am fost toti.si dimineata cand am plecat spre casa si afara ploua si lumina era atat de gri incat nu-mi venea sa cred ca e real.
cum stau acum si-mi vine sa mor din cauza fricii si a nesigurantei.
cum gandurile mi se spulbera si-mi doresc sa nu plec.simt basii pe aceeasi lungime de unde cu bataile inimii.simt gustul marii,aventurii,muzicii,multimii.
inima mea moare si nu inteleg de ce.
contradictorie.
bipolaritate.
toxo-plasmoza.