right here,right now.-post de iulie-

m-am trezit devreme doar pentru ca telefonul imi suna extrem de tare.era doreeeel,prietenul meu de la fan curier.

-buna dimineata domnisoara Alexandra,v-au venit biletele.
-oh chiar ca e buna.lasa-le la sediu.ma duc intr-o vreme dupa ele...
nu-l stiu pe tip personal,dar stie deja ca toate comenzile mele trebuie lasate la sediu,pentru ca sediul e peste drum de mine,asa ca-l scutesc si pe el de urcat doua etaje.vorbim la telefon cel putin odata pe luna..clienta fidela,ma respect!
eheheee...au venit bilele la The Mission Dance Weekend.biletele si maieul,pentru ca nu m-am putut abtine sa nu-mi iau unul :).e asa de draguuut.
sunt super extra mega giga terra extaziata...dar parca tot astept un motiv sa raman aici si sa-mi vand biletele.daca nu plec o sa regret toata viata.daca plec parca vad ca o sa se intample ceva wicked.