too young?



I think that I'd do better
To stick with someone older

cand ploaia s-a lasat pe pamant grea si rece,fustrata de plictiseala si regret am decis sa fac ceva distractiv si cu mult folos.am pregatit fainasi ouale,drojdia si apa calduta si o tigara aprinsa.
am framantat in aluatat pana a devenit o bila mare de materie.tigara mi-era plina de aluat,dar arata artistic.am pregatit cartofii ,branza si verdeturile si am dat muzica tare.o ora mai tarziu aluatul dadea pe afara.am facut placinte.mama ,tata ,deea si fraemiu au zis ca-s bune,eu la fel si adina la fel.

ieri am facut peste cu sos .
alaltaieri vinete.
acum ma intreb cat timp mai rebuie sa treaca sa stie cine trebuie ca as putea sa fac eu mancarea,toata mancarea,orice tip de mancare...calda.
home made.
home maid.
si as putea sa fac multe.
in principiu as putea sa trec peste toata timiditatea si emotia..