butonul de pauza.

The chaiwalah has done it again!

vroiam sa apas acest buton,in weekendul ce tocmai a trecut.vroiam sa ma inchid in casa,sa desenez,sa dorm,sa ma odihnesc,sa ma gandesc putin la ce ar trebui sa fac si sa nu fac,la ce urmeaza,la ce a fost,si asa mai departe.
butonul de pauza a fost stricat,pentru ca altfel nu-mi imaginez de ce vineri seara,mi-am depasit antisociabilitatea si m-am trezit tipand la un nene,pe care ,se pare,ca-l stiu de la partiuri.oricum si orice ar fi,toate tipetele mi-au facut bine.au iesit demonii din mine,in acele clipe.toti nervii acumulati in ultimele zile,toate dezamagirile si sentimentele de tristete au modelat aceasta fiinta,care tipa la un nebun,fara motive.doar teatru.teatru,teatru!omul mai ca nu mi-a declarat dragostea dupa tot spectacolul.a fost placut.aceasta forma de terapie e geniala.


nici sambata nu a fost mai multa liniste,soarele a iesit pe cer,oamenii au plecat pe dealuri,eu la poze.am rams blocata si-n noroi,am zambit,am prins soarele de-o raza si-am alergat frenetic cu el pe dealurile gata gata sa inverzeasca.m-am gandit la toate lucrurile frumoase pe care viata mi le ofera,dar pe care nu le vad aproape niciodata,pentru ca-mi place mie sa ma cufund in toate starile de rahat."imi place" e evident o metafora.chiar nu-mi place sa ma simt rau,chiar nu vreau sa ma mai simt rau.e undeva scris in destinul meu,ca oamenii,unii oameni sa fie norii ce acopera soarele din viata mea.
sprea seara,mi-am retrait tineretea,am zambit,cantand melodii de acum cativa ani,transpunandu-ma parca in acele clipe de adolescenta perfecta,cand timpul nu parea sa aiba o valoare sentimentala asa de mare ca acum.am facut poze.mi-am expus obiectivul.am facut glume cu diverse persoane,despre maimea noii mele jucarii(as in obiectivul).m-am intalnit cu un nene pe care nu l-am vazut din septembrie.am zambit,a fost ciudat si-n acelasi timp a fost interesant.
si cu toti nervii de dimineata (imi citez gandul la ora 3 am:"toti masculii la care tin trebuie sa aiba ceva la mansarda.fie-s nebuni,fie-s luati.fie amandoua") am reusit sa vad dincolo de partea negativa,sa ma conformez,sa ma autoironizez.mi-am dat seama,din nou,ca totul e pe repeat.nu a fost deloc prima oara cand am vazut ce-am vazut,nu va fi nici ultima.
am retrait,sambata trecuta,din diferite aspecte.

dar a fost bine.
a fost bine.
si aucm e liniste.si-am sa dorm.cat de mult...
pana la 7.

1 comments:

Sunaina spunea...

am fost eu hozo sa iti stric butonu :P