spying glass

Life opens up opportunities to you, and you either take them or you stay afraid of taking them.

doamne,a mai trecut o luna!nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut timpul,cat de mult s-a marit ziua,cat de cald s-a facut soarele,cati copaci au inmugurit.
imi amintesc din toata luna ce s-a incheiat putine lucruri.intradevar,nimic interesant nu mi s-a intamplat cu adevarat.umilirea mea psihica si spirituala sta la ordinea zilei.."i'd cheat destiny just to be near you"..am raspuns asa la o intrebare ce mi-a fost adresata in vara.ei bine,se pare ca lucrurile care ma afecteaza spiritual intr-un mod ( nu vreau sa zic dureros,pentru ca suna urat,dar fie) dureros,sunt cele mai greu de uitat si cel mai usor de retinut.
incerc sa transfer acest lucru in partea intunecata a lunii.destinul oricum imi joaca feste,multe coincidente imi deruteaza mintea si micile placeri ale vietii sunt tot ce mi-au ramas ca leac,impotriva marii si eternei mele probleme.



nu stiu ce vreau de la aprilie.stiu ca mai e o zi..si iar se schimba ceva,iar adaug un moment x,bun de tinut minte toata viata.un mic cadou de ziua mea as spune,pentru ca pana atunci e chiar finit.
imi amintesc de-un aprilie trecut.de-o seara ciudata,de omul ciudat,ciudat de drag,de pozele pe care le-am sters din greseala.o greseala pe care inca o regret!(m-am invatat minte sa nu mai folosesc shift+delete)

stiu ca mai e o luna pana cand vine si ziua mea.ma intreb ce-mi rezerva anul acesta ziua de 1 mai.atata lume imi face planuri,in atatea locuri ar trebui sa fiu si eu parca-mi doresc un singur lucru:sa stau ascunsa toata ziua,sub plapuma,pe intuneric,in camera mea,meditand la tot ce-am facut,la tot ce-am trait,la tot ce-am simtit.in fiecare an mi-e frica de ziua mea si poate doar pentru ca de fiecare data m-am simtit singura,chair daca am fost inconjurata de multi oameni.
am sa-mi fac un plin,si-am sa ma duc tot drept.
probabil.
dar mai este o luna.

si mi-e frica de aprilie.mi-e frica de fiecare zi noua.mi-e frica de toate schimbarile.mi-e frica de vara,mi-e frica de toamna.pe scurt mi-e frica si de primavara.mi-e frica de aprilie..e o luna plina de feste.plina de ciudatenii.de lucruri nebune,nu intotdeauna bune.
e o luna ca mine,as zice.
si timpul trece si eu nu mai am nici macar rabdare lui.trebuie sa avansez..