whatever gets you through today

Ora Pamantului 2009

ieri am plecat in misiune.am ajuns pe tot felul de dealuri namoloase,in cautarea unui loc potrivit ,ca sa pozez orasul deseara,in cele 60 de minute in care pamantului ii este oferita sansa sa respire.
sper diseara sa prind ceea ce vreau sa prind.adica,mai putine lumini aprinse si mai multe stinse.

am dormit cred ca 12 ore.am cazut ieri la datorie dupa doar doua episoade din House.azi m-am trezit la 7,de buna voie,dar mi s-a parut atat de ironic,incat am mai ramas in pat pana la 9.si asta doar pentru ca nu aveam chef asa de devreme sa ma duc la service.stiam ca daca ma vede tata treaza asa devreme ma trimite acolo.ori,oricat de dragi mi-ar fi oamenii de acolo,nu am rabdare sa stau de dimineata inconjurata de ulei ars,praf,noxe,etc.

sunt odihnita,soarele e pe cer,cafeaua mi-e calda,tigarile ma cam zgaie pe gat,dar daca mama a facut un gest caritabil,nu l-am putut refuza.sunt bucuroasa ca deseara sunt complet singura ai mei plecand pe la petreceri si aniversari.am insfarsit ocazia sa ma ocup putin de capul si de sufletul meu.voi avea in sfarsit si linistea perfecta sa-mi termin desenele.

maine mi-am convocat copila,pe Maria,la o sesiune de poze.am gasit un camp absolut genial,care arata ca dupa razboi.sper sa nu ne intoarcem cu super puteri,gen Radioactive Chick and Chiqesse.

mmm..
ma intorc la leneveala.

nu uitati sa stingeti luminile deseara.