dreams on fire.



If I told you you were right
Would you take my hand tonight?
If I told you the reasons why
Would you leave your life and ride?
And ride…

azi a nins aproape toata ziua.viscolul puternic mi-a inghetat fata,esarfa si caciula.m-am imbracat in verde,sperand sa motivez mama natura ca e cazul sa se transforme si ea in culoarea vietii.soarele a iesit din cand in cand,dar nici nu apucam sa clipesc si din nou,incepea.
am auzit ca tot fenomenul se numeste "zapada mieilor" ,dar eu cred ca e de fapt,tacerea lor.pentru ca a fost sinistra intreaga zi.
partea buna e ca se apropie pastele si peste tot apar tot mai multi Iepuri albi,fie decorativi fie de ciocolata.e o adevarata incantare vizuala.
intr-o saptamana,luna plina va aparea in viata mea.o noua perioada de tranzitie,o noua stare de spirit.ma intreb ce va aduce aceasta de acum inainte.mi-e putin frica,trebuie sa recunosc,dar senzatia si efectele pe termen lung,merita tot!
am avut cele mai ciudate vise in ultimele zile.am plecat in subconstient in cele mai indepartate locuri,am vazut cele mai ciudate lucruri,am simtit cele mai duboase sentimente.am tipat la cei mai dragi oameni.totul in subcontient.poate dintr-o nevoie sau alta,pe care nu o stiu in timp real.

si pentru ca nu am de facut nimic mai bun pe moment,am sa preiau taggul de la miss Sunshine,careia ii multumesc pentru delicioasele zile si nopti din weekend.
asadar 6 lucruri care ma fac fericita.(e mai greu decat ma asteptam)

1.Masina mea,pentru ca ma duce unde vreau,cand vreau.
2.Cultura egipteana si marocana,pentru ca-mi aduce aminte de cea mai frumoasa latura a mea.
3.Esarfele mari,cu motive orientale.
4.Sunshine,la propriu si la figurat,pentru ca numele spune tot.
5.Taking pictures,pentru ca momentele vietii chiar nu trebuie uitate.
6.Ciocolata Mars in combinatie cu Mircea Badea,pentru ca e "
dumnezeu pe pamant!!!"



si ca sa inchei,trebuie sa notez fraza zilei ,gandita intens,la cateva tigari,dupa cateva conversatii cu oameni cu intelectul slab dezvoltat. : "In liceurile cu succesuri,se afla salurile care adapostesc elevii cu talpurile verzi".inca un pic,inca un pic!
si recomand si o muzichie tare frumoasa,care m-a palit in seara asta,cu emotie,amintiri si multe alte lucruri de-ale sufletului : Cary Brothers - Ride.