the gray

No place,
some time
we'll clear
our eyes
and when
you're down
i'll come around

asa cum era de asteptat,mi-am inceput saptamana si ziua extraordinar de demoralizata.
afara lumina gri,mizerabila acoperea cartierul,cartierele,blocurile,strazile,masinile, in timp ce ploaia marunta intepa pielea oamenilor cu un sadism terifiant.am simtit si eu totul,accentuat insa,de cateva sute de ori.
vroiam sa raman sub plapuma,sa dorm,sa nu fac front comun cu realitatea.chair am simtit ca n-am sa pot face fata unei zi de luni.oricum,abia fac fata zilelor de luni.
pana la pranz,bausem cateva cafele si avusesem si cateva tentative de plans,dar machiajul m-a salvat.macar de dragul liniilor din jurul ochilor..
intr-un final soarele a rasarit si moralul parca mi-a fost ridicat putin.am terminat desenele.am aflat ca sunt bune,ca am talent."dumnezeu pe pamnt!nu-mi vine sa cred".procesul de demoralizare totala a ramas suspendat,deci.daca pot sa desenez bine,atunci pot sa fac orice.pragul final,ramane totusi,desemnat de viitoarele portrete.
am aflat spre seara,ca vine acasa si ovi.exact ceea ce aveam nevoie,the blup blup attitude,pentru tinerea moralului ridicat.mi-a zis ca vrea sa ma ajute si sa ma asculte,pentru ca si eu am facut asta pentru el.poate ca oamenii nu-s toti,chiar asa de rai,chair daca sunt al dracului de ciudati.

chiar si asa,nu mi-e bine.nu mi-e bine deloc.diminetile ma ucid.
si azi a fost gri.si azi a fost murdara.
si azi vecinii mi-a luat locul de parcare.si azi am baut multa cafea.
si azi am stat si-am analizat discutia de sambata noapte,catalogand totul,in doua cuvinte :ill-logic.

si tot azi,am explicat persoanei dinauntrul meu ca nu exista motive sa fie suparata.ca oricum mereu va fi totul asa.sau daca nu mereu,cal putin in viitorul apropiat.totul e o constanta,bazata pe cauza si efecte.e nevoie doar de-o forta mai mare,care sa taie cercul,sa ies din monotonia intamplarilor ce-mi ridica si coboara moleculele sufletului.
si azi m-am certat cu timpul.
si azi..
si azi..

si azi..
ca in fiecare zi.
sunt obosita si nu stiu cui sa multumesc ca e mijloc de saptamana.nu stiu cum sa ma izolez in weekend,ca sa ma pot odihni.poate ar trebui sa dau un comunicat de presa."this weekend,I'm sleeping and drawing.and perhaps drinking some tea.nothing more and nothing less"

mi-am cumparat o esarfa minunata,ce provoaca iluzii cromatice.
are motive ciudate,parca persiene.trebuie sa ma documentez mai in amanunt.
trebuie sa-mi revin.I'm used to the feeling.(re)accomodating to it ,it's rather hard,though.