standing on the shore.



Don’t want to talk
All I hear is noise

The future’s in my hands
I hold it in my palms
Engrave it in the leylines running
Right down her arms


maine plec in cluj,pentru marea intalnire cu profesorul.sunt agitata de dimineata,ma gandesc la tot ceea ce trebuie sa povestesc cu el,la modul in care trebuie sa o fac.imi repet o mie de speechuri,in cap,uitandu-ma in gol defocalizata.mi-e sincer,teama.desi nu prea ar trebui.realizez ca intalnirea de maine tine de viitorul meu.probabil acest lucru ma sperie cel mai tare.sau poate frica mea de oamenii noi.oricum ar fi,e doar spre binele meu.

ma mai sperie si faptul ca trebuie sa conduc 3 ore,cu taicameu in dreapta.si nici macar nu-mi conduc masina mea.mergem cu a lui.vor fi 3 ore infernale.tin minte cum era cand faceam scoala cu el.nici nu vrea sa ma gandesc cat o sa ma critice pentru stilul pe care mi l-am facut.

mm..in fine.totul va fi bine.intr-un an,acest moment va fi deja istorie.