walking on a dream.

We are the people that rule the world
A force running in every boy and girl
All rejoicing in the world
Take me now – we can try

pana la urma , am reusit sa vad si dincolo de zidul din fata mea.tot ce-i mai greu si mai complicat se afla imediat in spatele lui,dar mult mai departe,in zare se vede iarba verde,pura,cerul senin,mare si albastru si soarele palid,osenit si lenes de vara.
adanc in suflet am o mie de sentimente din cele mai ciudate.toate sunt legate intre ele.ca o coala mare pe care culorile ude s-au intrepatruns.
toate lucrurile pe care le-am amanat si de care mi-a fost extrem de frica ,s-au rezolvat.incet imi schitez viitorul in alb/negru si-n fotografii color,in timp ce tigarile,limonada,marsul si cafeaua se topesc usor spre interior.
in ultimele zile,mi-au trecut prin fata ochilor foarte multe flashuri dintr-un trecut palpabil.e straniu ca multe coincid cu imagini din viitorul acesta foarte apropiat.e ciudat cum analizez fiecare imagine,la nesfarsit,ca sa ma bucur apoi de un zambet propriu.

si apoi,totul se rezuma la carbune.ar fi o parte din personalitatea mea.desi creionul reprezinta detaliul fin si elegant,al vietii mele.in mod definitiv,marea schita,privirea de ansamblu ar putea fi perfect conturata in carbune.
detaliile,munca de migala,dureroasa e exact interiorul desenului si-al vietii.
e complicat.
dar intelegi.


tin sa mai spun un singur lucru.pentru luna februarie n-am facut marele playlist al pieselor ce m-au afectat.asa ca aici e.mai bine mai tarziu decat niciodata.:)

  • Yelle - A cause des garcons
  • Junior Senior - Move your feet
  • Junior Senior - Take my time
  • Justice - DVNO
  • Justice - Dance
  • Kanye West - Love lockdown
  • Baby D - Everybody's gotta learn sometime
  • Empire of the sun - Walking on a dream

mm.putine.probabil pentru ca luna a fost scurta si eu super bolnava o mare parte din ea.
recomand cu caldura Empire of the sun,pentru cei care agreaza stilul MGMT.
oamenii fac muzica buna.lasta mi-e parerea dupa ce am ascultat albumul de cateva ori.