blup blup!


tren. liniste. soare. dej. cafeneaua vietii.cafeaua vietii. bere ieftina. tren. aventuri macabre. verisoara,vecina,politie,catuse,alcool ieftin gasit in buda. gara. gura humorului. hotel. camera mare.camera ieftina. SUZuki power.BLUP BLUP. masini murdare. adrenalina degajata in aer,trase adanc in piept. ha ha blup blup. poze poze poze! Best Western. camera mica,somn in scaun. somn in pat. trezire tarzie. fuga dupa tren...13 pe drum. 3 state degeaba.

yaay.


am plecat cu soarele in spate.l-am carat cu noi to weekendul char daca se mai ascundea dupa nori.in dej,ne-am oprit in "cafeneaua" garii.acolo ne-am mirat de pretul exagerat de mic al berii Reds.Ne-am luat si pe drum doua.In trenul de Gura Humorului ,timp de doua ore,am trait clipe de groza si teroare,momente in care adrenalina era in supradoza.pueam sa jur ca eram pe speed,desi nu bausem/fumasem/luasem nimic.

in urmatoarele 4 ore,am combina sesiuni de somn cu sesiuni de citit si facut poze.

Gura Humorului,pare un oras linistit la 4 dimineata.


Hotel Aldi ***
Hotelul nostru era fix cum ne asteptam,la iesirea din oras.
Camera noastra,absolut superba si incapatoare.Paturi mari,lipite,televizor si-un balcon mare de unde puteam vedea rasaritul.
pret mic pentru conditii bune(in afara de sambata noapte cand nu am avut apa calda,o ora:)) )


Hotel Best Western****
Ne-am dus sa vizitam oamenii ,off-roaderii.Am ramas socate de cat de mici si scumpe sunt camerele.Samba noapte,intr-o camera mica mica,am incaput 5 oameni.Fiecare a dormit pe unde a apucat.


Off Road Sessions


In urmatorii 5 ani ma apuc si eu de asa ceva.Gandul ma tenta demult,dar dupa ce am vazut weekendul asta,sunt mai sigura ca niciodata ca veau sa fac asa ceva.
Echipa "noastra" a fost super fair play si super buna.Toata lumea vorbea fumos de ea.
SUZUKI power.

I-am asteptat pe oameni cu postere desenate.
A fost,pe departe,cea mai faina primire.
BLUP BLUP ! (ioi inca rad cand soun chestia asta)


OFF ROAD Parti-Parti


Off Road Visuals.

Adica,visuals cu off roaderii si niste lasere foarte hippie,foarte colorate,de parca ar fi fost desprinse din parul jucariei mele Troll.
pana la un punct,a fost ochei.am baut o sticla de vin si nu am fost nici macar pilita.probabil prima ora cand an facut combinatia regenon - vin si n-am avut nimic.[n-am luat decat doua,dar totusi..
dupa un timp m-am simtit ca la o nunta,apoi am putut sa jur ca o sa dorm pe hol.al dracului,dar hotelul nostru era prea departe,asa ca am dormit in camera mica a baietilor,pe-un scaun,pe-un fond sonor facut din cele mai ciudate mixuri.ceturi si alte treburi ce se auzeau ...ma roooog.atat am de zis.


Sleepping sessions
nici vineri nici sambata noapte n-am prea dormit.mi-e foarte somn,desi cat a stat azi pe tren am dormit cam 50%.am avut 3 ore libere in care-mi venea sa sparg un cap.am avut un Deja-Vu in cel mai enervant mod posibil.cel mai tare ma agaseaza ca am dat 800 de mii pe bilete,cand,puteam veni gratis.

dar ,Suz cobeste,Suz primeste.
asa am stat in total 10 oe pe tren,am citit legislatia si aproape am terminat Trainspottingul.

WĂI!


mai sunt multe de spus.aici e un rezumat complet.
a fost un weekend ciudat,amuzant,frumos,genial,incheiat absurd si banal.
mi-e somn,maine revin cu multe pozee.