3 more to go.


dimineata cand m-am trezit era furtuna.ma simteam lovita de-un tren.eram nervoasa si rea.scuipam venin si urlam la oricine intalneam in cale.cu o noapte inainte invatasem pana pe la doua.madalina ma una din 5 in cinci minute si-mi zicea ca e sigura ca ne pica ultima noapte si eu pesimista ii spuneam ca sunt 100 de variante posibile,sa lase siguranta deoparte.
ne-am intalnit toti fumatorii clasei in parcare,la masina.am bagat repede toti cate-o tigara si-un 'doamne ajuta'.varianta mea de doamne ajuta e 'fie ca universul sa compenseze,din nou'.ne-am mai destins.in fata liceului lume multa,agitatie,oameni stresati.in futere cu treaba asta,eu vreau sa dorm.
am intrat in sala,am nimerit cu oameni faini,cu supraveghetori glumeti.a iesit soarele la un moment dat si cerul s-a inseninat puternic.m-am gandit ca e un semn bun.intotdeauna e.
am facut toti haz de necaz pana la 9 si cinci cand au venit subiectele.momentul a fost urmat de tipete si apalauze..well ..tucu-ti ultima noapte de dragoste,madalina..am picat pe ganduri,gandindu-ma la ultima mea noapte de dragoste.nici nu mai tin minte care a fost aceea,dar tin minte ca a fost bine si probabil m-am simtit in siguranta si fericita.mi-e dor de asa ceva.
nu ma astept la o nota exagerat de mare,pentru ca stiu care-mi sunt greselile si de obicei imi place sa nu ma iluzionez prea mult.daca e sa iau mai mare decat ma astept,atunci bine.
m-a sunat si proful de romana."ce sbiect frumos ai avut la partea a doua,parca ti-era adresat".haha!universul compenseaza dar ma ia peste picior.
mmm..s-a mai dus un examen si nu-mi vine sa cred ca a picat una din variantele pe care le doream.puteam sa jur ca o sa ne pice poezie sau Iona,omul nebun ce traieste prin burtile pestilor si apoi,satul de asta se sinucide.
am dormit toata ziua.m-a odihnit desi am avut cele mai ciudate si urate vise.
ma intorc la tura a 3-a de somn,imi formatez hardul de informatia stocata azinoapte.urmeaza weekendul de invatat georgrafie si filosofie si apoi gata.se incheie totul pentru trei saptamani.

P.s - ok,imi pare rau ca a murit mister Le Jackson,dar nu mai pot sa vad stiri si documnetare cu el.si nu mai suport sa vad tot felul de fatuci din Bucuresti care plang la ambasada Sua si se dau de ceasul mortii(ma gandesc ca-s platite de televiziuni).macar a scapat de cancer.infarctul e o eliberare relativ usoara din mizeria vietii.

1 comments:

Sunaina spunea...

ca dic tu...io nici nu am facut ultima noapte, ci Patu lu Procust...oricum, romanu iz gut la examen, sigur iei nota acceptabila. vai, sister siam, traiesc tot bacu de aici din cj...tot le zic oamenilor (nora,mama..) ca maine ai proba,azi ai proba, ai luat 10...ma suna mama: ioi,azi o avut Suz scrisu la romana...da sunteti fete destepte si feminesciene, amandoua trebuie sa adunati note mari la materia asta...hahaha. am ajuns si eu la minunatele citate ale lui House, trebuie sa vin acasa sa vad sezonu 4. abia astept sa te vad,sa iti dau un hug incredibil de mare, sa te ascult si pur si simplu sa te vad,sa ma asigur ca voi sta cu tine din toamna si nu cu vre-un animal de cluj. te ador , gud lac.