de la capat.*edited*


  • "I'm smarter than the average bear!"
am luat zeceee si la franceza.iarasi am fost a 3-a,iar am nimerit dupa doua tipe care au raspuns execrabil si care mi-au marit sansele de reusita.cand le-am auzit,am stiut ca in momentul in care voi fi la raspuns cele 100 de batai pe minut ale inimii vor revenii la normal.mmm,se pare ca stiu sa vorbesc franceza,deci ceva in patru ani tot am invatat.nu i-am facut degeaba.am avut cursivitate si corectitudine in limbaj.am fost foarte dezinvolta si ba mai mult,am inceput sa gesticulez la un moment dat.profesoara m-a oprit din argumentarea opiniei personale si mi-a zis ca e destul.a trecut zecele pe foaie fara sa ezite,la fel a facut si cealalta madama.
am avut emotii toata ziua,mai ales in Granita cand,impreuna cu Madalina, citeam cu voce tare texte ca nebunele in timp ce oamenii dragi de acolo ne faceau cafeaua si ne ascultau.
a mai trecut o proba,au mai trecut o gramada de ciupaciupsuri digerate(my first,second and last meal of the day...these past days:P).
urmeaza probele scrise,pentru care trebuie sa petrec niste nopti nedormite.
  • "BITCH STOLE MY pic-a-nic basket".
cineva mi-a furat stilou magic,primit de la tata anul trecut.dumnezeu stie cat am tinuta la el si ce incarcatura emotionala avea.fie ca cel care mi l-a luat sa n-aiba noroc la el.si sper totusi sa-l fi pierdut prin vortexul din geanta...desi..slabe sanse.
oh well.
10 Franceza,that's tha deal...because I iz smarter than the average bear!

(madalina,cu expresie faciala noua,asteptand sa se deschida portile iadului)

(adriana fumand al doilea pachet de tigari)

(cei trei porumbei morti,in spatele scolii.am mai vazut unul mort azi,langa casa.mi-am amintit de-un film unde mureau porumbeii din senin...sper sa nu fie asa si in realitate)
***
maine e partea a doua a oralului.episodul numarul doi din minunatul si superbul bac.
am trecut azi pe la scoala sa-mi sustin femeile(care binenteles ca au luat 10,ca deh..fete destepte) si cu ocazia asta m-am uitat pe programarile pentri ziua de maine,adica pentru franCOIsa.siiiii ma uit binenteles,plina de mine,la inceputul listei.si vad multe nume cu A si eu nicaieri,si B si C si eu tot nicaieri.pe moment ma panichez.nu stiu ce-a fost in capul meu in acele secunde,si-mi aud numele strigat de o colega."ada,vezi ca esti la trei" ah.ok.... LA TREI? TREI JUMATE,de fapt,sunt din nou a 3-a in serie,sper si de data asta sa fie cu noroc,sper sa am examinatori buni care sa-mi dea nota mare,pentru ca am un funny catch phrase daca iau si maine 10.de asemenea maine de la 3 jumatate intra toata clasa mea,o sa fie funny...pentru ca desi in patru ani,am avut cate 6-7 ore de franceza pe saptamana,foarte putini o stapanesc la nivel de nota 10.nici macar eu nu o vorbesc la nivelul mentionat.problema mea e ca o stapanesc doar daca o vorbesc in ironie,adica..doar asa-mi ies nazalitatile minune corecte.si mai am o problema,tind sa o vorbesc si citesc foarte repede si ma mai incurc.si..se scade pentru asta,din cate am citit,destul.
mna,in fine.emotii tot am,la fel ca duminica,dar de o intensitate mai mica.valuri,valuri,care o sa-mi provoace un massive heart attack.incerc sa ma bazez pe experienta traita vinerea trecuta."daca mi-am scos maseaua,aproape pe viu,apoi pot sa-mi iau si bacul cu nota mare" sau pe experienta traita cam acum un an pe vremea asta "daca Lazar m-a trecut la oras,apoi pot sa-mi iau si bacul"
tot felul de nonsensuri.maine aveam treburi de facut,in locuri de ajuns si probleme de rezolvat.
aveam de mers la service sa-mi reglez frana de mana,sa-mi reglez stergatorul pe spate,sa-mi reglez schimbatorul de viteze si apoi aveam de mers la facut inspectia tehnica.
maine aveam degand sa-i ofer mai multa atentie si lui Mircea,ca saracutul nu a primit afectiune de cateva zile si sta inchis pe balcon,satul de varza si morcovi si seminte.I feel his sadness,but I now I'll feel his happiness when all the tests are going to end.

pam pam.
maine,24 iunie 2009 Limba si literatura modernă(Franceza) – proba B – proba orală.dumnezeu cu mila sa fie pe mine,sau fie ca Universul sa compenseze lipsa afectiunii!