primele zile din iunie,ultimele din viata de elev.

se termina scoala,incep sa simt si eu diverse lucruri care cad in cele mai ciudate si cumplite extreme,dar la sfarsitul zilei realizez ca totul se rezuma la 'fun time'.oboseala,e drept,studiu, e si mai drept,dar foarte mult amuzament.

astazi totul s-a rezumat la vopsirea in cap pentru meciul profesori-elevi.(pe care nu l-am vazut,evident!, dar am asistat la pregatire) si la facut poze cu tot felul de oameni,ca deh,macar pe ultima suta de metri sa ingras porcul.

minunatul curcubeu
fumatorii in trend

mami,sa stii ca n-am incaruntit.
babele din D
vladut,pentru cei 12 ani de 'suferinta'.
ah,l'amour,cu cine mai radem noi de-acum?

1 comments:

Sunaina spunea...

tu,imi vine mie sa plang ca termini liceu :( si raman fara conexiune cu Gherghel si alte minunate specii de profi...rest in pis, fEminescu.