what my chicken? :)) *edited*

The waters turn from blue to red
As towards the sky I offer it
This is a gift, it comes with a price...

asadar tin o cronica a acestor zile,mmm peste cativa ani imi voi aminti si voi simti morcovii din ..ma rog.asadar,a 3-a pe lista,a 3-a la raspuns.dimineata inceputa perfect,muzica buna,cafeaua perfect facuta de mama,verde la toae semafoarele,locuri de parcare ca niciodata,exagerat de multe.si mai multe emotii.
tipele din fata mea,au raspuns bine dar nu liber.prima a luat 9,a doua a luat 8.5.eu am luat zece.(pe principiul:suz, nu te teme ca la oral esti buna:)))
cu tot tremuriciul si cu toata varianta care mi s-a parut urata si greoaie,am reusit cumva sa vorbesc in asa fel incat sa iau zece.sunt aceasta deschizatoare de drumuri a comisiei nr.1.
am avut emotii imposibil de descris,si, pentru ca mi se parea ca nu stiu punctul doi eram sigura ca n-am sa raspund de nota maxima.ei bine,cineva sus ma iubeste,sau cel putin universul compenseaza pe partea materiala/cariera.macar acolo.
ah si da..mi-am amintit de povestile lui de cand si-a dat bacul,de ce fel de nopti a trait inainte,si in ce stare s-a dus.hmm,asa era cand l-am cunoscut cum sunt eu acum.
dar asta e alta poveste.essentialul povestii mele e ca,am luat zece,ca mi-am inceput examenele cu dreptul si ca am pierdut foarte multe kilograme de emotii.
mai vreau sa spun ca liceul teologic au dat cu noi,si azin la bac s-au prezentat si doua maicute.it was funny.erau atat de calme! incredibil ce face divinitatea si credinta intr-o forta superioara din om...hope one day I'll find it two.

ma gandeam sa-mi fac azi calculatorul.ca tot nu mai merge nimic si tot am putin timp liber la dispozitie,


maicuta,ioana(plangand de emotii pentru ca a luat 10) si profa de latina,si multi oameni stresati.
***

22 iunie,in puii mei!deja e 22 iunie.
sunt programata la ora noua in nthe morning.a 3-a pe lista.relativ bine,pentru ca scap repede de emotii.emotiile pe care le am pentru ca vreau 10,dar avand in vedere ca guvernul isi cam bate joc de profesori ma pot asteptam la tot felul de fite si aere din partea examinatorilor.
succes tutoror celor care isi mai dau BAC-ul maine si sper sa luati zece cu totii maine,marti si miercuri sau joi ..si la toate celelalte probe.

2 comments:

Anonim spunea...

baftă la bac, suzette!

Suz spunea...

multumesc.
am avut parte de cea mai mare bafta.
si aveam nevoie sa aud asta si din partea ta :).