issues.

In a way, it's all a matter of time
I will not worry for you, You'll be just fine
Take my thoughts with you, and when you look behind
You will surely see a face that you recognize

ora 4:20.am inchsi caietele,cartile si hartile.nu mai pot cu geografia asta asa cum nu mai poate mama cu editiile de stiri despre mj.
trei mari dezavantaje in procesul meu de invatare pentru examenul de marti.primul e ca n-am prea facut geografie anul acesta,diriginta a preferat sa ne tina ore de morala si discursuri despre cat de nesimtiti si prost educati suntem.al doilea e legat de materia prost organizata si structurata.si al treilea e ..da,faptul ca mi-am lasat totul pe ultima suta de metri.
pana la urma,sunt toate elemente de cultura generala.incerc sa le invat din placere,pentru ca asa le retin mai bine.insa am impresia ca nu mai stiu nimic.deja vu,deja vu suprem.si inante de proba la romana aveam acelasi sentiment.

vreausatreacasaptamanaastarepedevreausatreacasaptamanaastarepede
vreausatreacasaptamanaastarepedevreausatreacasaptamanaastarepede
vreausatreacasaptamanaastarepedevreausatreacasaptamanaastarepede

uitandu-ma pe harta Europei,dau de Grecia.gandu-mi sare automat la fratemeu si la prietenii lui.la concediul minunat pe care azi si l-a inceput.la all the phun he's already having.mie nu-mi place Europa.eu as fi trecut pe diagonala Marea Mediterana si-as fi ramas in Maroc.but that's just me.
Africa ,Maroc,Egipt sunt inca la stadiul de vis asa cum si intrarea mea la Arte,e.
intr-o luna imi aflu rezultatele.in trei saptamani imi incep admiterea.
of,nu pot decat sa suspin si sa sper ca totul va fi bine in final si pentru mine.

vreau sa ma trantesc pe balcon si sa recitesc cartile mele preferate,inconjurata de tigari,cani de cafea si muzica in surdina.vreau sa fac plaja,pentru ca mi-e dor sa simt caldura soarelui pe piele si vreau sa ma odihnesc fara sa visez teleportari in egiptul antic,sau versiunea mea de peste 6 ani,married and expecting.(desi sper ca asta sa nu se intample)

aberez.incat o saptamana si se termina o lupta.vreau sa castig razboiul,dar simt ca sacrificiile sunt enorme.si totusi merita.




2 comments:

Anonim spunea...

Poti s-o faci.

Anita spunea...

Hey! Viata noastra pare sa inceapa dupa bac ;)) las` ca ne scoatem noi cu geografia. In plus, sunt unele cerinte pe care nu le-ai putea rezolva nici dac-ai fi toba de carte :-j sincer, in clipa asta mi-as dori sa fiu la filo, pentru ca nu ma inteleg bine cu mate si fizica.
felicitari si succes in continuare!