Don't Fight It

I left my heart in places
Forgot everyone of their faces
And tried to navigate a broken path
Of which I may have helped create
In any incident, this is never no accident
To stand alone and
Let the silence make itself at home

uf...ma pregatesc de multe nopti sa scriu ceva.am prea multe de zis.trebuie sa spun despre ultimle ore la scoala,despre banchet,despre atmosfera din viata mea la momentul acesta.trebuie sa spun si cat de dor imi e de anumite persoane si mai ales despre cum fac fata unor emotii legate despre tot ce se intampla si se va intampla cat de curand.

pai sa incep prin a spune ca serenada de miercuri seara a insemnat probabil cel mai frumos eveniment petrecut impreuna cu clasa.am facut toti pace intre noi,cu diriginta,am plans,am ras si ne-am intins la povesti mult dupa apus.si apoi a doua zi dimineata,in ultima zi de scoala m-a izbit puternic in piept cantecul celor de-a 11-a.nu ,nu pentru ca-mi parea rau ca termin ci pentru ca realizam in sfarsit schimbarea si de fapt,in sfarsit pricepusem si eu ce trebuie sa simt.teama,groaza,emotie,un curcubeu al sentimentelor.
la banchet.la bancheeet..a fost nebunie.evident,eu m-am distrat doar facand poze colegilor mei care cadeau pe rand morti.m-au amuzat privirile lor,dezmatul profilor,declaratile de iubire pe care mi le-au tras oameni cu care pana atunci eram in relatie de dusmanie.am avut parte si de o furtuna-la propriu!.s-a luat curentul,a venit politia...

(diriginta mea,care la un moment data a decis sa se asorteze cu mine, si well..myself)
am avut la un moment dat un atac de inspiratie si am scris cateva cuvinte chiar inainte de miezul noptii :"Cand se intampla asa ceva,mai ca-mi pare rau ca in cateva ore se termina totul.noi niciodata nu am fost uniti,dar acum ne pregatim sa iesim cu totii,la 12,sa-i cantam unui coleg "la multi ani-ul" clasic.dansam impreuna,cantam,eu fac poze.radem,ne simtim bine,constienti insa de toate evenimentele ce au sa se petreaca,de marea schimbare.E ciudat ,dar ma simt bine.Vinul e groaznic.seara imi aminteste de petrecerea de la bucivina..in fine,e ok.maine sa pot sa ma trezesc tarziu si sa spun in sfarsit,ca am scapat de trezitul vinerea la 7.maine ar trebui sa constientizez ca sunt in mijlocul schimbarii...dar maine n-am sa pot.am sa fiu prea obosita..si poate ca de luni intru in febra.."
ce mai ..a fost superb!si totul s-a incheiat undeva pe la 6..in Obama Cafe,uitandu-ne la poze si razand in hohote.

ce mai trebuie sa spun.ah,inafara de asta ce se mai intampla cu mine.pai,trebuie sa-mi scot o masea ca sa creasca cea de minte.ironia sortii e ca si-a gasit momentul...chiar inainte de bac.la naiba si cu el,voi fi atat de plictisita in acele zile incat voi avea grija sa raspund bine si repede ca sa ma pot intoarce acasa la somn.acum invat,ce mai pot.ingras porcul in ajun,ca deh asa mi-e stilul,sunt dezorganizata total in ultima vreme.nu stiu unde s-a pierdut fiinta aceea organizata si punctuala de alta data.vreau odata sa-mi dau admiterea sa stiu ce fac mai departe,sa stiu daca ma pregatesc pentru un an frumos sau pentru unul putin ratat.

vreau sa spun ca mie dor de multe multe persoane.pe cap de lista e evident el.nu stiu exact ce anume,felul sec in care ne vorbim sau discutiile elaborate pe care la avem din an in pasti.sau poate de chipul lui.ideea e ca ,intr-o seara,pe cand cautam poze vechi cu colegii mei,am gasit un dvd cu poze cu el.si acolo era absolut tot ce-mi trimisese el vreodata,tot ce facuse -tot felul de postere si afise,poze cu ..noi-.ma rog...de fapt,pe acel dvd sunt tot felul de lucruri pe care credeam ca le-am pierdut vara trecuta,cand mi s-a ars un hard.atunci credeam ca totul s-a intamplat cu un scop,acum insa, nu stiu ce vrea sa insemne regasirea aceasta.ma abtin de la orice gand.ce se va intampla se va intampla si doar timpul si universul pot decide mersul lucrurilor.

si apoi pe lista mai sunt oameni,alaturi de care mi-e dor sa-mi petrec zilele.dar sunt multi si greu de enumerat.voi reveni la normal in cateva saptamani.

acum strang bani,pentru ca dupa ce termin cu tot razboiul existent intre mine si viitorul meu,vreau sa plec un weekend la mare.in Vama,pentru ca mi-e dor sa stau linistita la soarele cald si lenes de acolo,citind o carte,pentru ca mi-e dor sa ma plimb aiurea printre toate tarabele colorate,pentru ca mi-e dor sa fug noaptea dintr-un capat in altul strigand si dansand.si mi-e dor sa fac noaptea o baie in mare.
si strang bani sa ajung si la ultimele festivaluri decente de vara de anul acesta,respectiv Ozora si Transilvania Calling.pentru ambele am 4 locuri available in masina,asa ca cei care doresc sa ma insoteasca sa dea un semn fie aici fie pe telefon(ca tot acelasi numar il am de 5 ani deja!).Nu cer bani deloc,doar insotitori.Ok mint,cer bani de motorina,dar nu multi pentru ca iubita mea consuma putin.


in fine.cam atat.
noapte buna!