trezirea la realitate.

am aflat si eu azi ca primele trei probe din bac sunt saptamana viitoare.eu traiam cu impresia ca toate scrisele sunt in a 2-a saptamana.ok,deci programul :
  • 22 iunie 2009 Limba si literatura română – proba A – proba orală
  • 24 iunie 2009 Limba si literatura modernă(Franceza) – proba B – proba orală
  • 26 iunie 2009 Limba si literatura română – proba A – proba scrisă
  • 30 iunie 2009 Proba obligatorie a profilului(Geografia Romaniei si Europei,Uniunea Europeana) – proba D – proba scrisă
  • 1 iulie 2009 O probă la alegere din aria curriculară corespunzătoare specializării – proba E – probă scrisă sau practică (scris Engleza)
  • 2 iulie 2009 O probă la alegere dintre disciplinele din celelalte arii curriculare corespunzătoare specializării – proba F –probă scrisă sau practică (Filosofie)
  • 5 iulie 2009 Afisarea rezultatelor (până la orele 16:00)
deeeci pana in cinici iulie mai e putin,in total sunt 6 zile de chin complet si trezit dimineata cu rasadul intreg de morcovi IN CUR.abia astept sa scap,ma distrug psihic starile de emotie si calm prin care trec.acum sunt stapana pe mine si pregatita sa-l dau si acum ma imprastiu in zece mii de bucati,pentru ca ma consider nepregratita.eh,asta-mi trebe daca am futut buha un an intreg.acum pot sa-mi tot plang de mila.dar in curand se termina si cu putina rabdare voi intra in saptamanile magice de pragatire pentru admitere,saptamani in care ma voi simti tare bine si voi avea multe scuze sa fug peste tot ca sa pozez si desenez :).

6 comments:

miss cat spunea...

good luck! :) uimitor ...avem aproape aceleasi materii de bac, mai putin faptul ca eu am dat istorie in loc de geografie si pe vremea mea era doar istoria romanilor :)

Suz spunea...

hmm nu stiu daca sa inteleg urarea ta intr-un sens bun sau ca pe un..sa zicem blestem.
ma gandesc ca ,daca tot exista aceasta asemanare intre noi,ar trebui sa fie de bine si atunci iti multumesc sincer,pentru timpul petrecut urandu-mi noroc.

n-ai pentru ce :) spunea...

eh, bacul vine, bacul trece... si daca admiterea ta nu are nici-o treaba cu ce se face in liceu (cum m-am trezit si eu, ha ha) o sa poti sa te stergi undeva cu diploma si cu notele de la bac, so no stress, no panic, no worry :D

Ioana spunea...

pfff. am emotii, desi nu conteaza absolut deloc bac`ul pt mine si probele astea de rahat...
la romana ma simt foooarte nepregatita, o sa fie cea mai nasoala proba... :(

multa inspiratie iti doresc, condei, putere de concentrare si spontaneitate :) si sa ne laudam cu note mari dupa!

Suz spunea...

@ miss cat
nu ma stresez,dar cred ca e normal sa ma emotionez putin in fata oricarui eveniment,totusi sunt om.
in plus,admiterea mea chiar nu are legatura cu ce liceu am terminat eu :))( uite ca mai avem o chestie impreuna,cine stie unde ajungem cu lista asta. haha)si daca e sa ma stresez pentru ceva..pai e tocmai admiterea,pentru probele ei 'terifiante' :) dar trec si acelea,cat de curand.si sper cu bine.un gram de reusita nu strica nimanui din cand in cand.

Suz spunea...

@ Ioana.

eu azi tocmai ce am intrat intr-o stare mai linistita,nu ma mai stresez pentru bac desi presimt ca o sa fiu printre primii 4,daca nu chair prima.
si de la tine ma astept la note mari de tot,ca esti desteapta si mereu ai fost premianta.(atuul tau e ca nu ai invatat selectiv,ca mine).
si apoi...astept sa-mi spui tu notele de la bac,sau admitere..asta daca se mai afiseaza pe net...cand am dat la liceu mi-ai adus noroc,asa ca trebuie sa -mi fi "alaturi" si acum.