endless rhymes of the beatless heart,

I see your love in all you do
I see myself in you
the story goes on and on

intotdeauna mi-au placut selectiile muzicale pe care le-a facut,pe care le face.si probabil ca si in continuare.de cand il stiu,orice muzica as fi furat, uitandu-ma cu coada ochiului,din playlistul lui,sau orice piesa, fie ea lunga si de cate 20 de minute,pe care mi-a trimis-o a fost in perfecta concordanta cu existenta mea.si uitand-ma in parte ,spre fiecare gen combiant cu cate-o anumita perioada ,observ schimbari.puternice privite pe ansamblu,dar lin imbinate luate bucata cu bucata.
o intreaga poveste,a muzicii pe care o ascult astazi,a starii pe care ea mi-o transmite si-a experintei minunate la care sunetele ma obliga suav sa iau parte.o poveste la fel ca multe altele,ce se leaga si ele atat de fin de intregul scenariu.
imi place.
si-mi place nuanta inchisa a rozului ce-mi atinge peretii.experienta mistica,pe care ochii o vad si simturile neuronale o dezvolta.esarfa si veioza.
luna si soarele.
soarele care nu se teme de decizie,de consecinte si luna care observa cum totul ajnge pana la urma in acelasi vechi moment.si ce daca ploi de meteorizi,trec prin si pe langa noi,si ce daca stele vor sa ne ajunga ? miscarile noastre si gravitatia care trebuiesc gasite.elemente care defapt exista si fac parte din noi,dar ele nu stiu,sau noi nu-ntelegem.
fraze lungi si povesti din si pentru dragoste.dragoste pentru suflet.dragoste pentru spiritul.
spiritul meu,al tau,al fiecaruia.
din act egoisit.
din act altruisit,gasesc bagajul defacut si-o fata stand in pat,gandindu-se la ce pierde.amanari penste amanari,multe anulari.esec sau delasare.no self transforming experience,this year,young lady!
toate bifate. la anul,la anul.
minunata experienta.intai a fost nimicul,si-apoi linii albastre conturau viteza luminii.varful degetului meu contura existenta,iar existenta era de fapt o alta realitate.o realitate emotionanta,de parca ochilor i-ar fi venit sa planga,dar ochii nu puteau fi atinsi pentru a atesta lacrimile..si vie,si imposibil de atins.si culorile,culori mai frumoase decat am vazut,in orice carte sau fotografie,in orice program sau element organic.si creierul ardea,simteam cum totul imi ia foc.si realitatea aceea a disparut.. mi-ar placea sa stiu matematica.ma intreb in cati ani as putea a invat lucrurile p care nu le-am inteles la timpul lor?as fi putut infrange teama mea de atunci,cu sufletul meu de azi.
mi-ar fi placut sa inteleg toate teoriile fizicii si formulele chimice complicate.
mi-ar fi placut sa pot sa fac parte dintr-un team de oameni care lucreaza la operatiuni secrete,pentru ordinul suprem spatial.
mi-ar fi putut sa ajung in spatiu.
in spatiu unei totul se reduce la nimic.

Would you define it in more detail?