time circles.

zilele ce-au trecut au fost pline de evenimente ciudate.pline de intrigi si povesti,pline de dealuri si drumuri,de stele cazatoare,privite parca dintr-o alta dimensiune.si calea lactee,mare,imensa si balonul meteo cu aer de satelit sau nava extraterestra.toate au facut parte dintr-o serie de intamplari ciudate.
oameni la care nu m-as fi gandit niciodata sa-mi fie alatari seara,sau ziua,mi-au oferit un pumn de atentie.probabil prea multa,pentru faptura din mine,obisnuita cu binele nepasarii.am raspuns fiecarui apel cu indiferenta,fiecare mana pusa pe telefon a avut ca tinta amutirea lui,iar seara cand totul parea mut si fara speranta am lasat deoparte indiferenta orgolioasa si-am mers pe mana libera a destinului.

si mi-e frica oarecum de ce urmeaza.si air pun totul pe silentios,pentru a nu trece de limita impusa de mintea-mi conspirationista.prea multa energie pozitiva,ar putea duce la o masa destructiva de energie negativa.energia negativa,pe care universul o trimite mereu cand mi-e lumea mai draga.
si lumea mai draga-mi va fi curand.si pana atunci nu pot sa mai stau.si pana atunci ma gandesc.
si pana atunci actionez in felurite feluri.si pana atunci ma mai apuca dorul.si dorul creste,si dorul e tot mai mare.


maine am in plan ceva ce n-am facut de mult.maine am o intalnire cu o parte mica a trecutului.mica dar foarte draga mie.Maramures Off Road Fest 2009.anul trecut n-am avut ocazia sa vad nimic,dar anul acesta sper sa ajung in timp la start.sa pozez macar vreo 2-3 masini si sa-mi fac un plin de zambet.probabil ca ma voi intalni acolo si cu domnul Ovi,cunoscut de fani si ca Blup Blup.omulet care-mi va insori ziua doar prin prezenta lui acolo.
ah!eu am vazut un preview al masinilor participante,una dintre ele fiind parcata putin,ieri, chiar sub geamul meu.e aceeasi care,anul trecut la bucovina,statea ,biata ,in bucati in fata Best Westernului.

2 comments:

Sunaina spunea...

"cunoscut de fani ca si Blup Blup" =)) asta e dementiala

Suz spunea...

fans,gropies,exes,whatev'..we all LOVE HIM.