Surrealistic Pillow

Small things like reasons are put in a jar
Whatever happened to wishes wished on a star?
Was it just something that I made up for fun?
I saw you, I saw you, comin' back to me

momente fumate,intinse pe balcon,cu noaptea adanca si stelele-i colorate.imagini ce trec prin fata ochilor cu viteze halucinante si puterea de a te impinge in scaun.ca-ntr-o calatorie cereasca.nivel nuronal.nivem emotional.nivel sufletesc.toate bifate si activate.
ca si atunci cand te ridici dintr-un accident.suferi de amnezie dar imaginea unui om important iti tot apare in minte.nu stii cine e,ce vrei de la el.ce vrea de la tine.dar simti atunci cand imaginea iti apare in fata,ca de fapt el reprezinta ceva important pentru tine.
ca si atunci,analizez problema.ca si cum n-as sti cine e si de ce.si asa,ma loveste o stranie senzatie,impletita.binele si rau,visul si cosmarul.senzatie! dulce senzatie! seamana cu gustul visului pe care-l constientizezi,dar te bucur ca poti fi implinit macar in el,pentru ca realitatea fie mai are de asteptat sau de sarit peste cateva praguri,fie nu exista asa.
senzatia amfetaminei.asa ar suna mai bine.prima senzatie de bine.

cine-o o fi simtit primul in lume acea senzatie?cine-o fi descoperit-o?
cine-o fi stiut cum e ,mai intai de toti?

am avzut ieri doua stele cazatoare.printre toate tipetele care la un moment dat umpleau padurea,printre toti oamenii tintuiti de pamant,in picioare,sau e jost pa langa foc.printre toti oamenii,erau si eu.si mi-am ridicat privirea.si-am vazut frumsetea lor,in timp ce cadeau.nu cred ca mi s-au indeplinit vreodata dorintele.se zice ca se indeplinesc.eu sper,de fiecare daca cand cade o stea,sa-mi transmita gandurile maerelui univers,ca tot sunt mai aproape de el.
si pana la urma,sunt si parte din mine.si universul.si eu sunt una cu el,cu praful intergalactic si galaxia.sunt una cu totii si mi-e greu sa-mi indeplinesc,eu mie,dorintele.

e o seara ciudata.ascult jefferson aiplane cu starea de transa instalata.ultima luna de vara.
si va trece ca si-o zi mai lunga.