vise vise,

am aflat ca in 19 imi expira asigurarea la masina.asta inseamna ca ma costa 4 milioane,pe urmatoarea jumatate de an.adica imi trebuie bani.multi multi bani.trebuie sa fac un lucru absolut dureros,anume sa-mi vand tele-obiectivul.e temporar.o sa-mi cumpar unul nou indata ce ma repun pe picioare.dar pana atunci please visit : Okazii

**
ma gandesc ca daca-l visez tot la doua zile,e doar pentru ca mi-e foarte dor de el.sa vorbec cu el,sa-i simt energie ce se revarsa prin existenta lui,sa-i aud vocea,sa-i aud gandurile care intotdeauna ma fascineaza.
dar daca tot la alte doua zile visez sfarsitul lumii?cum ar trebui sa interoretez asta?nu ma uit la filme cu razboaie,(nu m-am uitat la unul de la terminator 4),nu citesc opere cu un asemenea subiec si nici macar nu m-am mai jucat Serios Sam.nu am mai citit nimic despre civilizatiile disparute,nu m-am mai uitat la reportaje,nu am mai cautat poze.am incercat sa-mi calmez subconstientul prin actiuni pacifiste.si atunci?de ce visez cerul care se despica in doua,oameni tipand,alergand de colo colo?de ce vad cum pica bombe nucleare sau civilizatii extraterestre parcheaza in locul masinii mele?de ce tot timpul am ceva de spus in fiecare vis?si de ce nu-s niciodata singura ?
cred ca trebuie sa aprofundez studiul creierului si niste carti de psihoanaliza.in timp ce eu pot fi un fel de psiholog ,nu pot fi unul si pentru mine.
poate ca mi-e teama de sfarsit.sfarsitul care e foarte aproape.