semi-ziua.


And in the spring I shed my skin
And it blows away with the changing wind
The waters turn from blue to red
As towards the sky I offer it

minunate nopti si minunate discutii.minunat sa stai cinci etaje deasupra tuturor ,noaptea si sa privesti avioanele ce pleaca,spre destinatii diferite,cu oameni diferiti,cu ganduri diferite.ma intrebam atunci ce fel de probleme au ei,cum traiesc,unde si de ce ajung.apoi,imi mai aprindeam o tigara si-ncercam sa deslusesc muzica din fundal.muzica pe care gandurile mele si trairea sufleteasca goala de fapt real ,o impletau in imagini ciudate.
am asteptat atunci,cu emotiile izbindu-mi puternic sufletul,sa treaca noaptea mai repede.sa vina dimineata,sa-mi beau cafeaua si sa aud din gura batranului cuvintele magice.planurile noastre erau stabilite din momentul in care am pasit in casa.eu am vazut gemuletul mic si camera si mai mica si-am stiut ca acolo am sa-mi petrec zilele in care nimic nu are rost,sau rostul e inexplicabil.
si-n camera cea mai mare am vazut locul ideal de petrecere a orelor de leneveala,de uitat la televizor la badea,noaptea.iar in bucatarie de gatit si de facut prajituri speciale pentru oameni si mai speciali.
si-n ultima camera am stiu ca e un spatiu suflocant de mare,in care alte suflete vor dormi noaptea.in baia curata am sa-mi dau jos masca de peste zi,cea prafuita de soare si drum.
si-apoi a venit dimineata,cand n-am mai urcat treptele de lemn,dar am batut palma.eram la fel de emotionata,ca-n ziua precedenta cand uitasem sa-mi scot aparatul sa -mi pozez viitoarea casa,viitoarea adresa,viitor cuib al viselor.
2009,primul an in care astept cu reala emotie sa vina ziua de 15 septembrie.

odata cu fericirea gasirii locuintei pefecte ,nimic nu mi se mai pare infioratior.nici faptul ca mi-am dat cu piciorul la vara,sau la planurile pentru ea.nu m-a deranjat nici macar amenda si cele doua puncte primite pentru mers cu 68km/h in Caseiu.greseala mea a fost clara,dar mi-a placut cum politistul oprise numai femei si nici o masina care cand trecea pe langa mine,ma zguduia.si pana la urma..oricum Caseiu si Bizusa sunt numele de maneliste.ha!raman fara bani de cumparat lucruri dragute pentru casa,dar nu-mi mai pasa.m-am obisnuit cu pierdut banii pe idiotenii ,in ultima luna.

azi am fost pe banii altora,ca niciodata.si-am ajuns la petreceri,la fel ca altadata,fara anunt,fara invitatie.si-am cunoscut si azi oameni ciudati,cu atitudini ciudate.am auzit si-un compliment intersant,ce-mi era subtil adresat."ai o geanta frumoasa.esti speciala cu geata ta".
si,si ne-am prostit.cu glumele marutei,am ajuns sa rad in hohote si sa nu-mi mai pese de nimeni din jur.mara va fi o colega de apartament interesanta.

si maine.eh maine am o zi cu parintii,la casa de vacanta.sper macar sa fie soare,putin bronz nu mi-ar strica.dar cerul e-nnorat acum,si google imi zice ca maine sunt sanse de precipitatii,
si-ar fi pacat.
prea pacat.