rupere de realitate,in orice moment al zilei.camera intnecata ,scrumiera mica in care se sting tigari primite de la mama sau tata.aerul rece intrat pe sub perdele si pipa fierbinte ascunsa in spatele unui pachet,demult gol,de tigari,
trepediul ce sta desacut cu aparatul montat pe el,ma trimite cu gandul in tot felul de filme gen big brother.dupa 72 de minute filmul se opreste si-mi zice sa mai astept 54 de minute.maraton de Weeds cu pauza de Serious Sam jucat cu coduri.somnul lung de dupamasa in camera lui fratemeu,sau noptile nedormite,pline de ceaiuri ciudate si carti parfumate cu amintiri.
am recitit cateva pe care simteam nevoia sa le retraiesc.parca nu au acelasi farmec daca nu sunt citite la amiaza,cand caldura te loveste in moalele capului,dar o bere rece iti racoreste gatul,trupul,chiar si degetele de la picioare ce se topesc in nisip.nici nu stiu daca berea mi-a placut vreodata cu adevarat.
in schimb stiu ceva ce ma face sa ma simt bine.stiu ca mi-a schimbat perspectiva din care priveam aceea imagine ,intiparita in viata mea.stiu ca e mai bine intr-un fel,dar nu stiu cat rau poate sa atraga dupa ea,aceasta noua perspectiva.sunt pregatita mereu pentru orice.la fel de pregatita ca si in ziua 1.

Remember turning on the the night
and moving through the morning light
remember how it was with you
remember how you pulled me through

am sa ies curand din toata apatia-psudoagorafobia-putrezireafizica- in care ma aflu.probabil dupa weekend.cine stie?

**
si-acum e mijloc de noapte si beau un pahar de vin rosu.prin cap gandurile-mi zboara