miles away.

When no one is around then I have you here
I begin to see the picture, it becomes so clear
You always have the biggest heart
When we're 6.000 miles apart


m-a lovit pe la 11 o senzatie ciudata.n-am simtit de mult greutatea asta in suflet si sincer nici cu stiu de unde a venit.am o perpetua senzatie de deja-vu combinat cu something bad is happening right now,somewhere,with someone.
si-am venit acasa pentru asta.am crezut ca e cu ai mei ceva.dar cu ei,totul e bine.sau aproape bine,depinde din ce punct de vedere e sa privesti.
la jumatatea drumului,ma gandeam sa intorc brusc,ca tot nu era nimeni pe strada.dar mi-era jena.sau frica.mi-e mereu frica de senzatii noi.de lucrurile pe care destinul mi le pune in cale atunci cand e mai liniste.ergo,atunci cand ma astept mai putin.si nu zic nu,imi place sau poate mi-ar placea.
dar exista un echilibru spiritual,universal pe care-l ating.greu.foarte greu.si atunci cand mi-e mai bine,mereu exista ceva care sa dezechilibreze starea.in fiecare vara ajung in acel punct.la sfarsitul ei de obicei.
o seara in care trebuie sa -mi descarc sufletul gandindu-ma o noapte intreaga la ceva foarte foarte important.si intotdeauna,cand rasare soare,ma trezesc razand de plansul de peste noapte.
si-acum nu stiu ce sa fac.n-as avea de ce sa plang.
am asteptat o vara intreaga o iesire din monotonia acelui gand,apasator.am o distractie,as avea una si nu pot sa o iau in brate pentru ca-mi pare ciudat.
si mi-e greu sa ma comport cum trebuie.
mereu mi-e greu.
sunt studenta la comunicare si relatii publice si totusi,comunicarea mi se pare cel mai infiorator lucru care poate exista pe pamant.as vrea sa pot comunica cu toata lumea din gesturi si priviri.
as vreau oamenii sa fie expresivi.sa-mi zambeasca toata lumea intr-un fel aparte,sau sa-si aranjeze ochii in functie de sentiment.as vrea sa pot comunica asa cu oricine,oricand,oriunde.
cuvintele mi se par penibile cateodata.stanjenitoare.urate.prin cuvinte se raneste cel mai bine.
cuvintele pot ascunde lucruri.cuvinte sunt un paravan intre o existenta si alta.
poate cama gandesc prea mult la partea de dupa.poate ca si partea de dupa e stanjenitoare.poate ca de fapt,nu exista niciuna,dar o creez eu,artificial.

All my dreams, they fade away
I'll never be the same
If you could see me the way you see yourself
I can't pretend to be someone else

p.s - recuosc umilita,ca am si eu o piesa de la Madonna care ma atinge la corason!
cojones!