louder.


Louder than sirens
Louder than bells
Sweeter than heaven

And hotter than hell

imi vine sa tip.de ce?nu stiu.poate pentru ca in noaptea asta e cerul senin,sau poate pentru ca mijloc de august si afara e destul de frig.sau poate pentru ca nu am somn pana pe la 6 dimineata.
sau poate pentru ca simt ca sunt inutila si ca nu pot sa fac nimic bine ,cu viata mea.
daca prezentul meu ar fi o cabina telefonica,ar fi cu siguranta una dinaceea in care copii mici intra si suna la numerele de urgenta pentru farse.dada!farsele se tot tin de mine,cele mai mici si cele mai mare,de care ma entuziasmez si-apoi imi dau seama ca sunt nimicuri.
as vrea sa ma trezesc mai devreme si sa-mi beau cafeaua ,dimineata linistita,uitandu-ma la vecinul de la trei ce sta la garaj si aduce cutii goale de acolo.sa ma trezesc dimineata si sa dau muzica tare intr-un act total de nesimtire.sa zambesc de dupa perdele cand nervosi,oamenii de afara se uita in sus.cred ca la fel face vecinul de la 4 cand ,dupa-amiza,cand se crede glanetasul satului.
si as vreau sa citesc ceva,dar mi-e asa de greu sa incep ceva nou si asa de urat sa revizuiesc cartile pline de amintiri.
as vrea cel mai mult sa nu mai fiu pesimista.sa nu ma gandesc cu groaza ca poate si viitorul e dezamagitor.din toate punctele de vedere.
as vreau sa nu-mi mai pierd noptile cautand galerii foto,pentru idei.as vrea sa-mi vina ideile,ca altadata.as vrea ca cele pe care le am deja sa le pot pune in practica,fara sa fiu deborata de un esec stupid.
sunt satula de multe lucruri.de faptul ca vara e gata,ca toamna incepe.de inutilitatea in care ma trezesc zilnic.de ziua de maine,vesnic neterminata.vesnic plina de senzatia ca puteam sa face ceva mai mult din ea.

si-as vrea sa nu-mi mai fie asa dor de el,sa putem vorbi.as vrea sa vorbesc ore intregi cu el.
nu stiu ce,unde sau cum.doar sa vorbesc.imi face bine.orice ar fi.cateodata si tacearea imi face bine,dar acum ma sacatuieste de energie.
stii..ma vad acum ca si Mircea,iepurele-caine,al carui posesoare sunt mandra sa fiu.cand ma vede,sau aude o punga fosnaind se ridica din sedentarismul lui ciudat si se agita si scoate sunete,stiind ca urmeaza sa primeasca mancare.eh,cateodata e alarma falsa si atunci se intoarce in plitisitorul lui somn,sau uitat in gol spre cer.
ma simt si eu ca el.prinsa intr-o cusca,uitandu-ma spre cer,asteptand sa vina partea buna a lucrurilor.

am reusit sa fac ceva bun azi,doua pandantive mandala.unul e gata,unul urmeaza maine sa fie pus la copt.check out RP accesories

2 comments:

Anonim spunea...

Yes indeed, in some moments I can say that I acquiesce in with you, but you may be making allowance for other options.
to the article there is quiet a without question as you did in the decrease delivery of this request www.google.com/ie?as_q=simcore sarl ?
I noticed the axiom you have not used. Or you functioning the dark methods of promotion of the resource. I take a week and do necheg

Anonim spunea...

[url=http://www.stockpickr.com/members/port/videoseart3-CD-DVD-Catalog-2-1-2-0/]CD DVD Catalog 2.1.2.0[/url] [url=http://www.answerbag.com/profile/1237485]FVD Suite[/url]
Ulead Video Studio 11 Plus DVD Cloner IV 4.70.926
http://www.blogsplosion.com/?u=videosearetha9 Ahead DVD Ripper 3.2.1
[url=http://lecturer.elektrounesa.org/?u=videoseabby8]EditStudio[/url] [url=http://www.adulthostedblogs.com/?u=videosealetha9]Joy Video to PSP Converter[/url]
Toki Shot YouTube Google Video Grabber
http://lecturer.elektrounesa.org/?u=videosearin2 Roxio CinePlayer DVD Decoder Vista 1.0
Okoker All Video Converter&Burner Pro 6.3
my icq:858499940385