auto.

*un mic later edit*
thanks to mtv,mi-am amintit de asta..oh the memories. :))

***
pentru ca nu fac zilele astea nimic altceva decat sa impachetez si dezpachetez haine,sa-mi curat genti sau sa fac liste,sa scriu pe cutii "bijuterii,masti,carti,desene,lampi,perne"(adica ce urmeaza sa fie pus in ele),pentru ca incerc sa-mi part armonios timpul intre acel "job" al meu,familie si iesirile de seara cu oameni dragi,pentru ca nu are rost sa mai scriu despre cum visez(chiar si cu ochii deschisi) drumul spre cluj,spre casa,spre totul ce are sa fie cu adevarat nou,am decis sa fur din jurnalul Ioanei ceva.imi face bine adesea sa completez astfel de liste.un fel de test psihologic,de autocunoastere,dar fara pisalog.


Întrebarea pe care nu am rostit-o: cred ca am rostit toate intrebarile posibile.viata mea graviteaza in jurul unor mari intrebari,la care inca nu am gasit raspunsul.de fapt nu am gasit un raspuns adecvat nici unor intrebari mai mici,dar asta e altceva.
Greşeala pe care nu mi-o iert: cearta pe care am avut-o cu mama acum vreo doi sau trei ani,cand era sa-i produc un accident cerebral.
Am plecat, deşi ştiam că pentru totdeauna
: totul are sa se schimbe.intotdeauna am plecat din viata unei persoane dragi mie,sperand ca am sa schimb ceva.dar am innebunit mereu fara o intoarcere ciudata.
Am tăcut: din ziua in care l-am cunoscut.eram altfel pana atunci.vorbeam mult.si intotdeauna am avut emotii prea mari in prezenta lui,emotii care intotdeauna m-am transformat intr-o fiinta tacuta cu un milion de ganduri zburand prin minte.
Regret
: ca n-am spus ce trebuia spus,n-am actionat cum trebuia la momentul potrivit.sunt situatii speciale,sau din potriva situatii obisnuite,pe care le retraiesc la scurta vreme dupa,imaginandu-mi ce trebuia de fapt,sa fac.
Defect dintotdeauna
: sunt pesimista si mai ales paranoica.dar paranoia,e o caracteristica dobandita de la mama,de care sunt chiar multumita cateodata.
Îmi lipsesc
:cateodata ambitiile si ideile,pe care le aveam cand eram o adolescenta nebuna si iresponsabila.atunci aveam impresia ca pot sa fac totul.acum nimic nu mi se mai pare posibil fara sa analizez din toate partile.
Am renunţat
: la dans si teatru,pentru ca mi-a fost mereu frica de oamenii din public.si pentru ca pe la 10 ani am inceput sa ma ingras.
Am pierdut
: doua buletine si l-as pierde si pe al treilea,pentru ca nu-mi place poza.
Am uitat
: cum e sa fiu fericita,fara sa ma gandesc la urmari,sau la lucruri rele ce se pot intampla.
Am aruncat:ieri,am aruncat foarte multe lucruri la care tineam.bonuri,etichete,hartiute insemnate.tot felul de desene.ocupau spatiu si oricum,multora le-am uitat semnificatia adevarata.
Nu am ştiut
: niciodata sa rezolv probleme de matematica sau fizica.pentru ca in generala am avut un profesor de matematica ce mi-a distrus toata increderea de sine.mi-ar placea sa pot repeta acele clase cu mintea mea de acum.probabil m-as comporta altfel.probabil ca si viitorul meu ar fi altfel.
În fiecare noapte
:modelez fimo apoi ma uit la House,desi am vazut toate seriile de vre-o patru sau cinci ori.doar asa reusesc sa adorm.