home.the second one.

if you lived here,you'd be home by now.
scria intr-o carte foarte draga mie.aveam vreo 14 ani cand am citit-o prima oara si tot atunci mi-am promis ,ca atunci cand o sa fiu la casa mea,sa-mi pun cuvintele magice,la intrare.inainte sa ma mut,credeam ca n-am sa simt sentimentul dulce de "acasa".dar azi,azi dupa ce am terminat de aranjat esarfele pe stalpul din living,dupa ce ultimul lucru a fost asezat in camera mea,am simtit ca acasa poate fi si aici.
si camera mea nu e chiar atat de mica.mi-au incaput toate lucrurile dorite,mai urmeaza sa fie puse niste poze,dragi mie.e comfortabil..comfortabil de mica si draguta.
as putea spune ca acum,ca ne inghesuim doua persoane aici,acum.la o barfa,la un zambet,un ras puternic,isteric.cu sampania de casa noua.tigari in scrumiera,lumini si muzica in surdina.
dar nu ne inghesuim..e atat de bine.
peste tot e bine aici.
si..si maine-mi vin si parintii,cu vasele si toate instrumentele de bucatarit.
abia astept!