season 6.

later edit.
sunt in cluj,am dezinfectat camera si baia si-am maturat pe jos."am" as in eu si adina.maine ajunge si mara.camera mea nu e chiar atat de mica pe cat tineam minte.bagajele inca stau impachetate care pe unde.drumul a fost lung si greu,dar partea buna e ca am prin internet wireless,de undeva din zona.totul pare ok.
astept ziua de maine.maine vin si niste poze si-un post mai detaliat.

***

sunt lucruri care vin,la momentul potrivit.extrem de rar se intampla o sincronizare perfecta intre ce-ti doresti cu adevarat si ce primesti pentru asta.de la o vreme mi se tot intampla.acum,am mai primit un graunte din pumnul etichetat corespunzator.
am gasit un pretext bun sa nu-mi mai ascund sentimentele in spatele mastii cu parfum de bucurie.
a trebuit sa ma uit la primele doua (si cele mai astptate) episoade din House(season 6) ca sa-mi pot scoate sufletul afara,la aer rece,la racoare,la re-intarire.

maine plec.bagajele-s facute,mi-am reparat masina,i-am facut lista mamei cu ce mai are de adus.
parca nimic din tot ce se intampla nu e adevarat.parca astept sa ma trezesc din vis.