portocaliu.

cerul de apus si-a pierdut parca nuanta roz.oranjul e la mare cautare acum,cand soarele nu mai asteapta are rabdare sa stea pe cer.traiesc intr-o ironie fina.urasc sa citesc carti cu fraze lungi.urasc descrierile fara sfarsit,a peisajelor sau a personajelor si totusi, uite-ma pe mine insiruind cuvinte infinite.
luna septembrie m-a gasit intr-un spatiu confuz.mi-a zis ca mai sunt cinci minute,in care am incercat sa-mi revizuiesc vara.mi-am amintit zilele de la cluj,de dupa esecul examenului.imi amintesc cu stateam cu Nora pe jos,terminand tigare dupa tigare,si pe alocuri plangand.si-apoi mi s-a rupt intregul film.pentru vreo doua minute, capul meu a fost gol.fie toate amintirile zburau extrem de repede,fie chiar nimic nu reusea sa-mi penetrze mintea.
si-apoi m-am ridicat brusc.totul era invaluit in linistea ultimului minut din vara.am stat neclintita,izbita toar de dorul caldurii infernale din miez de zi sau a hainelor colorate si subtiri.
si-apoi s-a terminat.a venit toamna.
si toamna m-a prins intr-o stare de transa puternica.mi-am pierdut azi minitele intre "Le Chamanisme et les Techniques archaïques de l'extase" a lui Eliade si "Lexperience de l'ayahuasca et ses etats modifies de conscience Une etude transculturelle des recits des usagers urbains de layahuasca" .gasesc informatii fascinante.gasesc oameni noi si viziuni despre lume.gasesc in randuri tot ceea ce-mi doresc sa gasesc in prezent si-n viitor.tot ceea ce nu pot sa traiesc acum,dar pot traiesc atunci.

si-am gasit un pasaj minunat,de care m-am legat puternic.

"l'homme religieux est proteje a un niveau vital qui lui releve les donnees fondamentales de l'existence humaine,c'est a dire la solitude,la precarite,l'hostilite du monde environnant."
Mircea Eliade.