retroscape.

el instinto es más natural,
porque la razón puede limitar.


ieri imi doream sa fug.sa fug acasa,sa-mi fac bagajul,sa plec in cluj.sa-mi incep viata noua.noul capitol,poate chiar noua carte.ieri imi doream sa fug acasa si sa ma ascund,in secretele mele,in nevoia mea de a gasi ceva cu adevarat important,in dorinta de a-mi aminti chipul acelui el.
atac de panica.atac la adresa eului interior,trist si nervos,suparat pe situatie,pe situatii,pe trista ciudatenie a vietii.atac de panica interior,cu putine efecte vizuale exterioare.
o nervozitate acuta,o stranie senzatie de singuratate amestecata cu apatia."ce fac aici?"bine cunoscut mie.
si azi frica mi s-a intins pe toata pielea.pana cand o sclipire de moment mi-a taiat tot avantul indreptat spre caderea in gandurile-mi reci si delirante.frica inca exista.si nervozitatea.si chiar panica.
dar poate ca in curand vor disparea de totul.si cu ele si dorul.