ceaiul de vanilie.

I know the pieces fit cuz I watched them fall away
Mildewed and smoldering, fundamental differing,
Pure intention juxtaposed will set two lovers souls in motion

Disintegrating as it goes testing our communication
The light that fueled our fire then has burned a hole between us so
We cannot see to reach an end crippling our communication.


minunata seara de septembrie.vantul tot mai rece,intra in camera prin esarfa colorata din geam si se impleteste cu fumul de tigara intr-o armonie,parca divina.serile din cluj au fost cele mai frumoase,intotdeauna.si sunt si acum.sentimentul dulce al placerii de a nu face nimic.simpla existenta intr-o casa mare,cu terasa unde soarele e atat de cald la amiaz,chiar de e toamna.terasa cu struguri dulci.si geamul meu,de unde mansarda in care vroiam sa ne mutam mai demult,imi face cu ochil.fierastraul electric de sub noi,zguduie ziua masuta de machiaj din colt si geamul din comoda veche,plina cu vase si farfurii.si bucataria ,asa mica cum e ea,e atat de plina de viata.condimente si solnite colorate,cani negre si cani personalizate,boluri colorate si farfurii cu spirala.si toate se opresc in pragul fara usa,ce duce spre camera mea,unde patul e moale si masa mare pare mica,cu atatea lumanari pe ea.
ma simt intr-o alta lume,de cum intru in curte.de fiecare data,aceeasi senzatie de necunoscut ma izbeste puternic.azi poate fi un leagan asamblat in curtea ce miroase frumos a lemne,maine poate fi un pat,sau o casuta mica.
si batraneii ,si batraneii sunt draguti.nenea cu zambetul lui strengar ca de copil pe fata,ne saluta mereu parca cu ochii plini de soare, iar tanti se intinde cu noi la povesti.
si asta e casa,asta e basmul din care lipseste un print.din care lipsesc in general printii.
dar ne e bine si asa.si cu scandal matinal,si cu pace de noapte buna.si cu mancarea deguztata parca pe ascuns,in debara si cu cafeaua ce dimineata fluiera voinica pe foc.

si facultatatea...alta relatie neuronala,chimica de-a dreptul.sala plina,multe fete.multe fete entuziasmate si necesarul meu atac de panica,intins si prins in cuie ruginite pe dinauntrul meu.
teama de necunoscut,de inceput,de plecat si revenit.teama de esec,de-un altul.si mica placere de a fi la doi pasi,de-un om drag.orele mele de studenta incep luni.de la 8.sau poate ca e 10.
si nu sunt nici multe.si poate ca o sa-mi si placa.
cine stie.


si cu toate astea,I am still in search of a meaningfull momment.

5 comments:

Alyson spunea...

awww.. ce dragut. :)

cunosc si eu emotiile legate de facultate. acum am intrat si eu anul intai, iar ziua de luni mi se pare oarecum horror. de parca am intrat in clasa 1, asa ma simt. :))


iti doresc mult succes in noul an si sper sa fie asa cum iti doresti tu. :)



woohoo.. finally am reusit sa iti scriu. ;))

Suz spunea...

ai fi putut sa-ti lasi si un nume real,sa stiu cine esti,de fapt.

Alyson spunea...

da, imi pare rau ca te`am "deranjat". nu ma cunosti oricum. poate de pe deviant. doar iti citesc blogul demult timp pentru ca imi place ce scrii.

o zi frumoasa.

Alyson spunea...

de mult*

Suz spunea...

ok,nu m-ai deranja.
ma bucur ca viata mea ti se pare atat de interesanta,ce pot sa spun..