alter reality.

cand energia si-a atins maximul,intregul orizont s-a schimbat.moartea sufletului si invierea sa intr-un loc ce parea a fi un alt univers,cu forme de viata asemanatoare.casa avea peretii fluizi si ferestrele mari,invadate de multa lumina alba,ce parea sa mentina spiritul tututor locuitorilor intr-un soi de transa.in jurul trupurilor,energia era vizibila,iar in jurul meu,un scut urias proteja amintirea celeilalte lumi ,de cea prezenta,in care halucinatia nu era altceva decat o realitate aproape sumbra.
la scurt timp dupa sosirea mea,am realizat cu ajutorul senzatiei de bine,din centrul trupului meu,ca toti cei ce ma inconjurau mi-erau cunoscuti.erau membrii ai familiei mele,prieteni,oameni cu care intrasem in contact de-a lungul vremii.mediul in care traiau denaturase nu doar infatisarea lor ci si a mea.am invatat ca lumea in care ma aflam nu mai era cea cu care ma obisnuisem sa traiesc ci una paralela,superioara,cu alte asteptari,altfel de trairi.
pe platoul din camera cu pereti alungiti pana la soarele curcubeic,onduiti si totusi drepti,se alfau cateva fructe pictate in cele mai frumoase nuante de verde.tepii ,desi provocau durere la o prima atingere,se transformau intr-un praf usor portocaliu,usor de tinut in plamani.
efectle secundare transformau fiintele in vietati plutioare,fizic,moral,spiritual.
fantomele unui trecut din ralitatea acum alterata,se asezau in jurul meu,amintindu-mi de evenimente inspaimantatoare,pe care nu le traisem niciodata desi sufletul imi oferea strania senzatia,ca de fapt totul fusese real odata.constiinta insa,ma tinea la pamant.la pamantul fluid din acea parte de univers,in care nu aveam ce cauta.in acea parte de univers,unde persoana mea lipsea cu desavarsire,dar fusese adusa,pentru anumite modificari comportamentale.in acea parte de univers,pe care am cunoscut-o doar ca sa vad cum ar fi.pe cand sentimentul apartenentei la un alter si paralel univers,se instalase,o lumina difuza ma tragea inapoi spre realitatea cu pereti de lemn si geamuri mici.
amintirile au ramas si cu ele si adevaratul sentiment,ca lumea in care exist e cea in care trebuie sa exist,pentru ca asa a a fost scris,in cartea acestui univers.
paralalela existenta,cea modificata spiritual,cea fara temeri,fara crima,fara suferinta, e doar un experiment in care sufletul meu evadeaza,cand isi atingele cotele maxime de energie pozitiva.energie pozitiva,captusita cu paranoia unui viitor apropiat.bucuria nu exista aici,in acele infinite unitati de masura.aici bucuria e portionata si mai mult,complet ilegala.

walking on clouds,reflected on the sand,
a stranger in paradise..