sfarsit de mai

dupa alte multe momente de nesiguranta,chiar inainte sa inceapa ploaia,m-am trezit pe terasa,nicidecum singura.mi-era frig si tremuram si nu trebuia sa caut motive sa ma cuibaresc langa corpul cel cald de langa mine.
dupa un timp n-am mai auzt nici ploaia,nici muzica de pe fundal.am auzit doar murmurii,care se izbeau de perete.a fost asa,o parte din noapte,pana cand somnul ne-a prins in lumea lui,si printre genele intredeschise mi-am amintit sa sting lumanarile.
dimineata,a parut de parca,peste noapte ar fi trecut ani buni si alarmele au inceput sa sune pe rand,pana a fost prea tarziu.patul a ramas pe jumatate gol,char daca jumateatea lui plina inseamna o supraaglomerare a saltelei mult prea mici.
zambetul mi s-a instalat dn nou pe fata,inlocuind orice forma de suparare sau paranoia.am petrecut o ultima noapte de mai,departe de snguratate si tristete.asa cum mi-am dorit si la inceputul ei.

***

ma gandesc adesea cum o singura poza-ti poate schimba intreaga stare de spirit,cum it poate provoca cele mai cudate stari,cele mai opuse si cat de usor mii de furnicii isi fac culcusl sub pielea ta.
cum,o poza-ti aminteste de-o stare,sau de-un moment unic in linia timpului.
in analza pe care-o fac de ani de zile,oamenilor apropiati sau necunoscuti,ba chiar si-n propria mea analiza,descopar lucruri ce ma fac sa ador omul,ca fiinta.starile unice,resimtite amintirile si pozele ce le reproiecteaza,sunt minuni care vin la pachet,odata cu nasterea noastra.
iubesc oamenii,chiar daca-ntr-o paralelitate ciudata,ii destest.iubesc trairea si scopul pentru care ne aflam aici acum.
s-acum ,exact in acest moment,urasc ca-n destinul meu,siguranta sa-si mparta in egala masura,sansele cu nesiguranta.urasc ambvalenta din "poate sa.." sau "poate sa nu.."
luand in considerare un "poate sa.." imi place sa ma gandesc la momentul de imediat dupa,cel in care i-as mai intai vedea chipul treaz si-apoi cel in extaza,ascunzator de gemenete si placere.
mi-ar placea o ultima noapte de mai,departe de singuratatea cu care eram obisnuita in anii trecuti.

luna mai si anii trecuti,momente la rascrucea drumului dintre prezent si viitor,dintre trecut si prezent si dintre trecut si viitor.o ecuatie matematica ciudata.anul acesta luna ma mi-a indeplinit toate dorintele,cred ca nu degeaba sunt nascuta in prima z.am ignorat oarecum,orice forma de legatura cu trecutul si-am incercat sa-m duc cat mai mult viata spre viitor,ignorand oarecum chiar si prezentul.toate pana intr-o zi.zi care s-a multiplicat rapid in zile,zile cu luna plina prinzadu-ma implinita si fericita,zile in care mintea-mi sta pe loc,la fel si chipul.zile-n care inima-mi bate pana ce ramane fara putere si zile in care viitorul pare ciudat,si greu de uitat cu drag la el.