spoil the happyness.

pentru prima data in foarte ,foarte multe luni,pot sa spun ca sunt fericita.asa cum imi imaginam intotdeauna ca ar trebui sa fiu.fara dureri de cap dimineata,fara gandul ca va mai trece o zi fara sa prind iepurele alb de coada.ascultand atat de mult acel zgomot universal,static,am descoperit si mesaul ascuns.nu stiu cum sa-l definesc in cuvinte,pentru ca alegerea lor e prea grea.sufletul imi vibreaza,corpul imi tremura si zambetul nu oboseste sa apara pe chip,la cea mai mica scanteie.
nu,nu vreau sa numesc in niciun fel fenomenul.nu are un nume.nu vreau sa aiba un nume,pentru ca atunci interpretarea ar fi atat de urata si monotona.
ma bucur de fiecare clipa,si cand sunt singura,ignor toate celalte zgomote ,bucurandu-ma doar de cele pe care mintea le-a inregistrat la un punct dat,nu departe de cel din prezent.muzica de fericire.
viniluri cu vin,atingeri cu gust de vara.
si pentru prima data nu ma mai gandesc nici la un viitor indepartat.nu are rost,momentan,sa ma stresez cu alegeri,cu distante si cu stres.deocamdata mi-e bine,asa la distanta aceea infima de 6 lei.numere norocoase,verde brotacel,timiditate in spatele careia o bestie se ascunde.

da.sunt fericita si de data asta sunt h o t a r a t a sa nu mai mai las asuprita de comparatii,amintiri si vise pe care odata le-am avut cu acel iepure alb.

Now I'll be leaning over and waking you up, and you'll squint at me through the cracks between your eyelids, woozy with cider as if you're asking exactly where we are and exactly what I wanted.

3 comments:

www.paginaacasa.blogspot.com spunea...

BRAVOOO :)
www.paginaacasa.blogspot.com

Suz spunea...

mersi :)

Sunaina spunea...

poza. seara. NOAPTEA. nebunie. Sa nu uiti ce ai scris aici.