acid bear

I need sugar
I need a little water of sugar
I get thoughts about you
And the night wants me like a little lost child
Locked in the safe place
Looking out the window
The dark move fast pass the window
The dark on the other side of the locked door

am parte de niste zile ciudate,dar pline de zambet si-un soare imaginar care straluceste foarte,foarte tare.pe de o parte mi-am inceput saptamana cu niste discutii matinale,cu un omulet care e oarecum ca mine.am invatat niste lucruri faine de la el,in jumatatea de ora in care am vorbit si mi-a spus niste vorbe de duh la care-am tot reflectat in putinul meu timp liber.
pe de alta parte,am descoperit ca oamenii speciali sunt foarte bine camuflati,dar cu putina atentie ii gasesti.si-asa am gasit un alt omulet special cu care-as vorbi zi si noapte,non stop,una-ntruna,fara oprire,etc.ma face sa rad,sa zambesc,sa gandesc pozitiv.desi aberam mult,vorbim si serios.de aici si soarele meu imaginar,care tot straluceste.
punctul in care ma aflu acum reprezinta un mare salt al vietii mele.e un punct in care reusesc sa fiu optimista de la ora 6:30 si pana noaptea tarziu cand incerc sa adorm.incet incet imi vine si inspiratia,desi trebuie sa recunosc ca locul meu zen e tot minunata cafenea,Granitta,unde ma pierd printre pozele de pe pereti,ritmurile Gotan Project si cafeaua minunata cu lapte.

nu chiar toate sunt bune.vreau din tot sufletul meu sa ajung pe 7 noiembrie,in Bucuresti la Underworld.tata a incercat ani de zile sa-mi deschida ochii in legatura cu muzica lor,pentru ca si el o iubeste.ani de zile am refuzat-o pentru ca asociam totul cu ideea de om trecut de prima tinerete care ar da timpul inapoi,oricand,oricum,oriundemi-a trebuit sa ma maturizez putin ca sa ajung la concluzia ca nu e deloc asa,ca Underworld sunt genial,ca muzica lor e dincolo de divinitate.si-acum vin in romania si eu nu pot sa merg,cu tot suportul financiar pe care mi l-ar oferi taicameu,nu pot sa ajung.dumnezeu stie cum suspin cand vad reclama la tv sau intru pe cate-un site unde din senin incepe Born Slippy.
poate-i vad la anu,in Ungaria sau in alta tara minune in care voi putea sa merg.
e ultimul mare,mare,mare,MARE eveniment pe care-l mai pierd.