the way.,


Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life?


am plecat cu soarele in fata mea si-am asteptat doua seri minunate.
le-am asteptat si au venit pe jumatate.am avut un pre-warmup destul de ok si-un warmup esuat,din lipsa de timp,din proasta organizare,etc.
prewarmupul a fost chiar dragut.am baut acasa la adina,am facut multe poze si filmari educative,"how to pirce Maria's ear".ne-am retras cu totii in gazeta unde m-am simtit mai mult decat ok.am stat cred ca in jur de-o ora afara cu tibi si-am discutat o tona de lucruri despre tot ce ne afecteaza,ne-a afectat despre viata in general,despre oameni si prieteni.apoi ne-am jucat de-a sorecele si pisica,pentru ca eu fugeam in toata gazeta de el si el dupa mine.un deja-vu continuu al oamenilor de la mese care din 2 in 2 secunde au observat o tipa cum fugea si-si pierdea ochelarii colorati si-un tip tip la 3 secunde distanta o prindea din urma.asta a fost partea cea mai funny a weekendului.we are friends,and being friends it's just what I need right now.

am asteptat ziua de sambata c-un mare ghimpe in piept.mi-a batut inima foarte tare toata ziua si-am fost nelinistita,pentru ca stiam ca are sa se intampla ceva.s-a intamplt exact ce m-am asteptat si ce ,adanc ascuns in sufletul meu,imi doream sa se intample.
m-am intalnit cu el.l-am vazut acolo la intrare,stand singur si fumand.
e ciudat,m-am gandit atatea luni ca voi fi altfel,puternica si cu-un zambet larg pe fata, in clipa in care-l voi revedea si a fost total contrar imaginatiei mele.
poate ca am crezut ca-s bine,in ultimele luni.nu l-am mai vazut de la finele lui mai,am incercat sa nu ma mai gamndesc la el,mi-am varsat tot felul de pseudo-sentimente de afectiune in doi tipi cu care-am crezut ca o sa pot fi ok.a fost totul o iluzie si mi-a fost necesara o singura clipa sa realizez asta. o singura clipa de furtuna poate schimba dramatic o eternitate de liniste.
l-am vazut stand la intrare,fumand.am simtit cum picioarele mi se transforma din oase,carne si muschi in gelatina,cum inima nu mai are puls,cum mintea mi se scufunda intr-un delir al imaginilor de alta data si plamanii se ineaca in lichid.am incercat sa schitez un zambet,care a iesit al dracului de trist.ii tin minte privirea,desi nu am putut sa ma uit in ochii lui prea mult,pentru ca simteam cum ma pierd in ei.m-am uitat la gatul lui,la toate lucrurile care-i stau acolo,m-am uitat la parul lui scurt,la fata lui.am incercat sa-i zic ceva.am avut o mie de intrabari sa-i pun,o mie de lucruri sa-i spun,dar n-am reusit sa-mi deschid gura.
din toata privirea lui ,am observat un singur lucru.nu ii era bine.
l-am strans in brate,moment care mi s-a parut incredibil de lung si din care nu as fi vrut sa plec niciodata.
si cam atat a fost tot.mi-a trebuit mult timp sa-mi readuc picioarele la starea normala.
si-au revenit intr-un final,dar toata seara am fost prinsa intr-o tristete aparte,care ma leaga de el incredibil de tare.
mi-am amintit ca-n primul weekend din octombrie 2007,imi daduse cutiuta verde cu nisip,pe homer,si-apoi eram amandoi la ed rush.mi-am amintit multe,mi-am amintit si alte weekenduri si alte zile si nopti si discutii si..doamne cate si mai cate.
e ciudat,cum,cand crezi ca esti bine,realizezi ca nici macar pe jumatate binele nu exista.
mi-e dor de el,de tot ce e,de conversatiile cu el.
as face un pact faustian,casa mai pot trai o clipa toata fericirea aceea absoluta.

a fost un weekend ciudat.
am vazut o adina studenta si multumita,ceea ce m-a incantat,dar m-a facut sa realizez ca totusi,n-as putea sa stau cu cineva in casa,pentru ca de felul meu sunt o persoana solitara,singura fata de mine mai intai si apoi,caut ideea de singuratate de parca ar fi salvarea mea.poate chiar e.oricum mai am timp sa reflectez asupra intregii idei de a sta cu cineva ,in clipa in care ma voi muta in cluj,once and for all.
apoi,weekendul m-a readus pe lumea mea,de care mi-era enorm de dor.
si pana la urma asta e tot ce am cautat..


de maine incep serios sa invat,sa fac cumva sa treaca timpul.de maine continui procesul de schimbare,de upgradare a starii mele fizice si psihice,inceput weekendul ce tocmai s-a incheiat.