How to Fight Loneliness

You laugh at every joke
Drag your blanket blindly
Fill your heart with smoke


m-am trezit dimineata fredonand o melodie pe care n-am ascultat-o de cel putin trei ani.o melodie a carui parfum imi aminteste de "my sweet 16s",de soare,de vara,de depresiile mele cuzate de orice si de nimic.e ciudat cum aceleasi amintiri s-au transpus in prezent.e un alt timp,tin in maini un alt mod de-a vedea actiunea si totusi nimic nu pare schimbat.poate oamenii,putin,dar starea generata e aceeasi.
ma simt mult mai bine,durerile de cap s-au diminuat,la fel si toat starea de rau general.oboseala e acum doar un cuvant din dictionar si sincera sa fiu,toat raceala cu tot ce implica ea mi-a priit.
trecerea de la culcatul la 7 am la trezitul la 7 am a fost mult prea brusca pentru mine si tot decalajul m-a lasat fara pic de self esteem.si cum ma simt asa de odihnita stiu ca pot acum sa-mi pun la punct un program serios,ma pot ocupa de o dieta ,de o schimbare,de ceva,orice..

am o pofta nebuna sa fac poze cu slrul pe film,cel putin pana cand imi vine cel digital.cu actualul nu reusesc sa fac nimic,nu-mi mai asculta comenzile absolut deloc!ii caut un nou stapan,dar se pare ca nimeni nu-l vrea.

in fine astept sa-mi inceapa saptamana.astept sa beau o cafea buna,sa fiu prinsa dimineata in trafic,sa-i distrug putin masina la fratemeu,sa se crizeze,sa radem si sa cantam cand prindem 88 de secunde la semaforul ce e la 2 minute de scoala,el sa intarzie la birou,eu la orele mele..dimineata e amuzanta cu el.
astept sa-mi bata soarele in ochi si sa ma stramb in ultimul hal,regretand amarnic ca nu mi-am luat ochelarii de pe masa.
astept orasul dimineata,aerul imbacsit de lume si masini,astept sa-mi cumpar un pachet de tigari pe care sa-l savurez singura,intr-un mod egoist,pentru ca n-am fumat de joi.
astept orice si nimic.
patul mi-a fost unic sustinator zilele acestea si pentru el n-as mai pelca nicaieri,dar totusi too much indoor is just too much!