.

I know I would apologize if I could see your eyes ’cause when you showed me myself
I became someone else

But I was caught in between all you wish for and all you need
I picture you fast asleep
A nightmare comes
You can’t keep awake


dimineata e singurul punct al zilei cand patul imi e cald si moale,ca o zi de duminica,fara grii in bratele unei persoane dragi.dimineata,patul e singurul loc in care-as sta,de unde n-as mai pleca.
e singurul loc in care acum imi gasesc comfortul si linistea,pentru ca doar el ma mai ascunde acum de tot ce e in exterior.ploaia,frigul,soarele,vantul de primavara,cafelele cu lapte,sutele de tigari,sperantele sau plictiseala nu exista cand stau pitita intre patura si cearceaf.
in pat,nu gasesc decat amintiri,amintiri care ma leaga de trecut,amintiri si conversatii pe care le-as putea daca as avea puterea,sau timpul,sau sansa.in pat imi gasesc o mie de imagini si gemete,copii ai iluziei si-ai fericirii.in pat visez si zambesc.in pat stau si plang,in pat duc lupte in cosmarurile saptamanale.in pat mi-e cel mai bine.
si totusi patul meu e gol si trist si nu-i pot oferi ce are el nevoie,desi el imi da totul,in fiecare dimineata cand ii promit ca ma intorc.