you go chasing rabbits
And you know you're going to fall

soare,mult mult soare.lumina ce nu e demult aurie,lumina alb-mi bate ploapele si ma trezeste la realitate ,intr-un vis ciudat.razele trec printr-un ecran mare,verde.iepurele alb,e imprimat pe podea si pare a prinde viata.soarele se misca incet in timp ce pamantul pare a prinde o viteza naucitoare.ametesc si cad pe o saltea moale.
deschid ochii si realizez ca intreg scenariul nu e departe de adevar.imi aprind o tigara si privesc lumea cum trece  prin fata blconului meu.discutii in reluare,discutii noi cu parfum de deja vu,cuvinte ce parca le-am auzit si eu candva,mai demult,intr-un timp atat e indepartat incat intreaga lui imagine are marginile clatinandu-se iar marginile incetosate.
zambesc,inchid ploapele ma intorc si intru inapoi in spatiul unde trecutul se imbina perfect cu prezentul,iar viitorul pare nu exista,nici macar in teorie.
imi privesc chipul in oglinda,dar vad in imensul cadran imagini si filmulete scurte din seara e a trecut.alte lumi au fost cele ce m-au tinut treaza in scaun,in timp ce rasetele,gemetele,vorbele de duh,si comentariile bazate pe ceea ce ochii vedeau,imi curgeau pe cap,prelingandu-se usor in urechi.confuz,difuz,usor de atins si palpat,calupuri publicitare lung sau scurte.pauze de tigara.frig peste tot.dar frumos,mult prea frumos.
un filmulet cu clive owen,o reclama la gazeta dello sport,una la echipamente sportive,alta la crucia rosie mexicana.
din atatea ore,doar cateva minute mi-au atras atentia in special.
intreaga experienta a meritat insa,intregul evniment m-a surpins placut.
invitatiile au fost intradevar un cadoul superb.

revin la realitate,
afar' e tot soare,in casa particulele de praf au intrat in transa pe muzica razelor
si eu nu gasesc un motiv bun sa nu rememorez seara trecuta.noptile trecute si (probabil de unii) uitate de mult,drumetiile  in masini contemporane pe autostrada soarelui.

nimic nu are sens.
e sigur realitatea.