waiting.



tot astept sa se intample ceva,iesit din sfera normalului insa... nimic !
astept sa vina dimineata ca sa-mi beau cafeua la rasarit de soare,astept sa fie dupa masa ca sa ma intorc acasa,astept sa fie seara ca sa ma trantesc in pat si tot asa.e cel mai vicios cerc posibil.e rutina,monotonia care-mi mananca toate puterile.
de fapt cred ca astept sa-mi vina odata aparatul sa ma ocup putin de poze.n-am mai pozat de mult si-mi lipseste enorm.am aflat ca obiectivul va fi de 50mm f/1.8 II ,adica perfect pentru portrete.undeva prin noiembrie vine si un obiectiv standard,pentru poze 'normale'.e bine ca vine pe weekend coletul,asa voi avea 3 zile libere sa-l invat,sa-i citesc manualul cap-coada si (daca da  vecinul de sus putin soare) sa pozez ceva,oameni,case,masini,dealuri,orice.

pana atunci,sunt pe repeat cu Szamar Madar(Venetian Snares) singura melodie capabila sa-mi linisteasca  bagpulismul total,inducandu-ma intr-o stare de "spooky stories character".
e enervant.stiu,dar va trece.
curand,curand,curand...