beautiful burnout.

My mind can be broken
These chains control my sight
Until the final hour, 'til I lose my power
I'll be standing here alive


imagine negclara,videoclipuri bizare,parcari pline si nervi,drumul lung cu pedala de acceleratie lipita de podea.limita legala,sau putin peste,drum drept si soare.
dimineti in case diferite,cu multi oameni inghesuiti intr-un pat mic.cafele tarzii,lungi,fara subinteles,intalniri bizare,reintalniri.oameni multi,lumini viu colorate,imagine bruiata.
poze cu siluete.siluete cunoscute sau recunoscute tarziu.siluete fara vreo intentie.destiny.


din gluma in gluma,o constatare bizara.trezire la realitate dupa o luna.nimic cu adevarat special.probabil doar cearta din acea seara.sunt laika,cateaua speciala.am latrat cam mult.mi-au trebuit 30 de zile sa realizez.cred ca devine o obsessie,dar pufuletii mi-au dat un semn,iepurele era albastru.nu stiu pentru ce ma mai gandesc..hah,e bizz-ar.vreau sa vad ce se poate intampla..doua sau mai multe posibilitati :mai obsedata+continuarea,sar pe el +continuarea,nu se intampla nimic+continuarea.ha!


vin Pastele,vreau un iepure real.alb,mic si pufos,pe care sa-l iau peste tot.sa-l port in lesa,sa-l tin in dreapta cu centra de siguranta.sa-l educ si sa-l iubesc..vreau sa fie in casa linistea aceea magica de sarbatori,sa mananc cu ai mei pranzul in liniste,sa fie noaptea de inviere.imi plac cele 2 zile de liniste sufleteasca maxima.

1 comments:

Tag Mag spunea...

Like your work! We are looking for Talented! Photographers... www.tagmagazine.com