purple morning.

morning as in the hour I woke up.
mi-am facut cafeaua,delicioasa,dulce,cu exagerat de mult lapte,cu multa scortisoara si frisca.mi-am asezat fundul pe balcon.imi place sa-mi privesc vecinii ca niste furnici,cum se agita desi e asa devreme.probabil ca ziua lor a inceput deja,demult,si acum sunt satui de viata.cunosc sentimentul si-l dispretuiesc.mi-e bine acum,mi-e cald,nu-mi fac griji pentru cand o sa reincep sa simt acel lucru dispretuitor.
ascult guerilla,care-mi intoxica mintea cu gogol bordello.o o intoxicatie delicioasa,pe care o iubesc.muzica pare desprinsa din peisajul din fata ochilor mei.afara e frumos,in trei zile a inviat intreaga natura.copacii sunt infloriti,viu colorati,spatiul,putinul spatiu verde din fata geamului, e plin de papadii,pasarelele ciripesc,barfesc despre alte pasarici.mrr..activitate pe care recunosc,ca-mi place sa o fac si eu cateodata.
pe balcon e curat,a facut mama ordine si as putea sa-i multumesc,stiu ca eu niciodata n-as mai fi facut.mai sorb o gura de cafea.
start wearing purle..
fredonez,fredonez,volumul creste,muschii-mi sar bezmetic prin camera.cred ca se aude si afara,dar macar vecinii mei au lasat maneaua ,vazand ca nu au cu cine concura.
ma uit prin camera,peruca mov,ciorapi mov,balerini mov,bratari mov,multe alte lucruri mov.parca viata mea se rezuma la albastru acum.oh,feeling blue is a state of mind.
mh in fine.
e o placuta dimineta de primavara.teoretic ar trebui sa invat,dar vreau sa-mi dedic mie ziua de azi.e asa linistita si placuta.vreau sa nu fac nimic pana dupamasa.dupamasa imi spal masina.
e bine.
si cu riscul sa par obsedata,tot ma gandesc la pufi.si cred in puterea pufuletilor.

Start wearing purple wearing purple
Start wearing purple for me now
All your sanity and wits they will all vanish
I promise, it's just a matter of time...